اخبار بازی

تغییراتی بزرگ در انتظار The Division 2

تغییراتی بزرگ در انتظار The Division 2

وی جی مگ: بخش PvE بازی The Division 2 به صورت منظم و مداوم با انتشار محتوای جدید به‌روزرسانی می‌شود. با این حال ظاهرا بخش مذکور تنها قسمت ساخته Ubisoft نبوده که همواره با تغییر مواجه می‌شود و در مقابل قرار است برای بخش PvP هم تغییراتی بزرگ در انتظار The Division 2 باشد.

به گزارش وی جی مگ، در لایو استریم بازی در توییچ استودیو سازنده یعنی Ubisoft Massive جزئیات برخی از تغییراتی که در راه خواهند بود را به اشتراک گذاشت. تغییراتی بزرگی که در انتظار The Division 2 هستند شامل مواردی مهمی چون نرمال‌سازی اسلحه‌ها، کاهش خسارت در PvP از 70 درصد به 40 درصد، پایین آورده شدن Time to Kill به همان میزان که در PvE است، افزایش مدت زمان درگیری‌ها و غیره می‌شود.

تمامی این تغییرات برای قسمت PvP بازی بوده و هم‌اکنون در سرورهای تست بازی روی نسخه PC در حال ارزیابی شدن قرار دارد. عنوان مورد بحث برای سه پلتفرم Xbox One، PS4 و PC در دسترس قرار دارد.

Normalizing mechanics

  • (The Equipment and weapons will be normalized to GS 500 (even if your GS is higher
  • That also means, that they are no longer normalizing for a middle ground, but they are respecting the rolls on your gear. That means when you had an item with a very high crit chance roll, it will be like that in normalized content.
  • Skill Power will also be respected and when the mods are active in PVE, they will also be active in normalized content.

Global PVP Modifiers

  • The PVP damage modifier will be reduced from 70% to 40% and that will bring the Time to Kill down to what you experience in PVE. This way, you have more time to react.
  • The Skill Damage modifier will be increased from 20% to 25%, so that should make your skills more effective.
  • Overall the encounters should last longer overall and the skills should be more useful.

Occupied Dark Zone PVP Modifiers

  • They have also added a specific ODZ PVP damage modifier
  • Currently it sits at 40% – same as the normalized DZ – but they have the ability to specifically fine-tune the ODZ depending on how things change.
  • That should also help to lower the Time To Kill in the ODZ

PVP Modifiers for Weapon Archetypes

  • They will add specific PVP modifiers for specific weapon types.
  • For example, they can specifically buff the Assault Rifle in PVP now.
  • That also enables for specific PVP balancing, because the damage of the weapon is overwritten by the PVP Modifiers when you enter PVP content.

Hip fire Changes

  • In PVP content you will not be able to crit when you hip-fire
  • In PVE it behaves as it is now.
فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × 2 =