اخبار بازی

تغییر نام بازی Praey For the Gods به خاطر اعتراض Bethesda

در سال 2015 تیمی سه نفره معروف به No Matter Studios تصمیم به ساخت بازی Praey for the Gods گرفتند و این بازی به صورت رسمی معرفی شد.

این اثر که با الهام گیری از Shadow of the Colossus ساخته شده است گیمر را به دنیایی نزدیک به نابودی برای کشف حقیقت خواهد فرستاد. این بازی همانند Shadow of the Colossus شامل باس‌ فایت‌های بسیار عجیب خواهد بود. سازندگان این اثر برای ساخت آن از Kickstarter کمک گرفتند و توانستند با جلب اعتماد 14 هزار نفر،‌مبلغ 500 هزار دلار برای ساخت بازی تامین کنند.

این استودیو در آخرین خبر خود در مورد اعتراض بتسدا خبر دادند. این بازی که به زودی فاز تست آلفای خود را آغاز خواهد کرد نام خود را از Prey For the Gods به Praey For the Gods تغییر داده است و دلیل اصلی آن نیز اعترض شرکت بتسدا است که فردا بازی Prey را به بازار عرضه می‌کند. سازندگان بازی اشاره کردند که می‌توانستند به صورت قانونی جلوی این اعتراض بتسدا را بگیرند ولی خرج زیادی این فرآیند باعث می‌شد که بودجه ساخت بازی هدر رود.

شرکت بتسدا هنوز نظر رسمی در این مورد ارائه نکرده است اما اینکار آنها می‌تواند دید گیمر‌ها را نسبت به این شرکت تیره و تار کند. البته نمی‌توان بتسدا را برای دفاع از نام بازی خود سرزنش کرد،‌ بسیاری از شرکت‌های مشابه در موقعیت‌های اینچنینی دقیقا عکس‌العملی مانند بتسدا نشان می‌دهند. Praey for the Gods برای عرضه روی PC،‌PS4 و Xbox one آماده می‌شود و فعلا تاریخ عرضه دقیقی ندارد.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 + دوازده =