اخبار بازی

تغییر نام برای کاربرهای PSN در دسترس قرار گرفت

تغییر نام برای کاربرهای PSN در دسترس قرار

وی جی مگ: سرانجام قابلیت تغییر نام برای کاربرهای PSN در دسترس قرار گرفت. سید شونان مدیر رسانه اجتماعی برند Playstation با انتشار پستی خبر از اضافه شدن این قابلیت مورد انتظار بسیار درخواست شده داد.

به گزارش وی جی مگ، تغییر نام برای کاربرهای PSN در بار اول رایگان خواهد بود. تغییرات بعدی برای کاربر 10 دلار هزیته داشته با این حال اگر از کاربران سرویس Playstation Plus باشید این هزینه برای شما نصف شده و برابر با 5 دلار خواهد بود. هیچ محدودیتی برای تغییر نام کاربری وجود نداشته و هم‌چنین هر زمان که بخواهید می‌توانید به صورت رایگان نام کاربری خود را به عناوین قبلی که از آن استفاده می‌کردید بازگردانید. برای این کار تنها باید با پشتیبانی Playstation ارتباط برقرار کنید.

به منظور تغییر نام می‌توانید در PS4 مسیر Settings > Account Management > Account Information > Profile > Online ID را طی کرده و سپس نام خود را عوض کنید. امکان انجام این کار از طریق کامپیوترتان نیز مهیا بوده و برای این کار تنها باید وارد اکانت PSN خود شده و با استفاده از دکمه ویرایش کنار PSN ID، نام کاربری خود را عوض کنید. این قابلیت تنها برای بازی‌هایی که بعد از 1 آپریل روی PS4 منتشر شدند اعمال می‌شود و هم‌چنین شامل بازی‌های دو کنسول PS3 و PS Vita نمی‌شود.

هم‌چنین سونی لیستی از بازی‌های که تغییر نام هیچ مشکلی برای آن‌ها ایجاد نمی‌کند و هم‌چنین آن‌هایی که ممکن است با مشکلات و هم‌چنین مشکلات اساسی مواجه شوند را ارائه کرده است. این مشکلات اساسی مواردی هم‌چون از بین رفتن پول داخل بازی، پیشرفت‌ها مانند سیو و تروفی‌های کسب شده و کار نکردن بخش‌هایی از بازی که شامل عناوینی هم‌چون LittleBigPlanet 3، ONRUSH و مواردی دیگر می‌شود اشاره کرد. بنابراین در صورتی که فعلا می‌خواهید چنین بازی‌هایی را ادامه دهید بهتر است تغییر نام کاربری خود را به تاخیر بیندازید.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 − 11 =