اخبار بازی

تغییر پایان Watch dogs 2 با نصب جدید‌ترین به‌روزرسانی

تغییر پایان Watch dogs 2 با نصب جدید‌ترین به‌روزرسانی 1

به نظر می‌رسد که بعد از عرضه بروزرسانی جدید Watch Dogs 2 پایان این بازی چند ثانیه طولانی‌تر خواهد بود.

به تازگی بروزرسانی جدیدی برای بازی محبوب یوبی‌سافت یعنی Watch Dogs 2 عرضه شده است. در این بروزرسانی مشکلات بسیاری حل و فصل شدند و همچنین بخش‌های جدیدی برای عرضه DLC نیز برای دسترسی گیمر باز شدند. همچنین قابلیت دسترسی به لباس‌های جدید در اختیار گیمر‌ها قرار گرفت.

لیست بروزرسانی نسخه 1.11 بسیار طولانی است اما شاید چیزی که توجه همه را به خود جلب کرده اضافه شدن بخش جدیدی به قسمت پایانی این اثر است. اگر جز کسانی هستید که این بازی را قبلا به پایان رساندید بهتر است که یکبار دیگر مرحله آخر را بازی کنید تا بتوانید از چند ثانیه جدید اضافه شده به بازی لذت ببرید.

بدون فاش کردن پایان بازی برای کسانی که Watch Dogs 2 را تجربه نکردند باید بگوییم که در قسمت جدید و اضافه شده به پایان بازی شاهد یک مختصات در نقشه هستیم. این مختصات به محلی جدید در Brixton و شهر لندن اشاره دارد. آنطور که قبلا اعلام شده DLCها نیز در شهر سانفرانسیسکو رخ خواهد داد. این نکته باعث شده تا بسیاری بر این باور باشند که نسخه سوم این بازی در حال ساخت است.

فروش Watch Dogs 2 در هفته‌های اولیه اصلا راضی کننده نبود و این مورد باعث شد تا بسیاری بر این باور باشند که یوبی‌سافت قصد ساخت ادامه این اثر را نخواهد داشت. البته فروش بازی در هفته‌های اخیر بسیار بهتر از قبل شده است.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هشت + 17 =