اخبار بازی

تفاوت Boss آخر Dark Souls 3 در برنامه اولیه ساخت بازی

وی جی مگ: دو سال انتشار اولیه Dark Souls 3 می‌گذرد و هنوز هم نکاتی از آن در دسترس قرار می‌گیرد که شاید هیچ اشاره‌ای تاکنون به آنها نشده بود. آخرین اطلاعات به دست آمده از برنامه اولیه ساخت بازی نشان از تفاوت Boss آخر Dark Souls 3 دارد.

به گزارش وی جی مگ، لنس مک‌دانلد که در اصل یک بازیساز مستقل است و در کنار آن تخصص زیادی در حواشی و داستان‌های فرعی Dark Souls دارد به تازگی اطلاعاتی را در توئیتر منتشر کرده که نشان می‌دهد Dark Souls 3 در برنامه اولیه ساخت از جهات مختلف با محصول نهایی تفاوت داشته. یکی از این تفاوت‌ها به Boss آخر Dark Souls 3 ارتباط پیدا می‌کند. اطلاعات مک‌دانلد نشان می‌دهد که در ابتدا قرار بوده Dark Souls 3 در منطقه Untended Graves به پایان برسد. با این حال بازی در حالت شب این منطقه کار خود را پایان نمی‌داده و در برنامه اصلی شاهد استفاده از نسخه سوم این منطقه بوده‌ایم. جالب است بدانید که Boss آخر Dark Souls در برنامه اولیه Pontiff Sulyvahn بوده که نهایتا به بخش دیگری از بازی منتقل شده.

مک‌دانلد در ادامه توضیح داده که نسخه سوم منطقه انتهایی بازی به همراه قابلیت تغییر روز و شب در مناطق مختلف از نسخه نهایی به کلی حذف شده. طبق اطلاعات غیر رسمی منطقه Graves در نسخه ابتدایی دارای سه حالت Default، Eroded و Last Boss‌ بوده. حالت‌هایی که با استفاده از سیستم Ceremony تغییر پیدا می‌کردند. این در حالی است که نهایتا Boss‌ آخر Dark Souls و محل مبارزه با آن به کلی تغییر کرده و البته سیستم Ceremony‌ برای تغییر روز یا شب نیز جایی در نسخه نهایی پیدا نکرده.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 − سیزده =