اخبار بازی

تقسیم بندی استودیوی 343 Industries روی نسخه جدید Halo تاثیرگذار نخواهد بود

تقسیم بندی استودیوی 343 Industries روی نسخه جدید Halo تاثیرگذار نخواهد بود

وی جی مگ: در حالی که تا به امروز خبری از ساخت نسخه جدیدی از Halo در دسترس قرار نگرفته، بسیاری از هواداران و منابع مختلف حدس می‌زنند که مایکروسافت برای پشتیبانی از کنسول Xbox One و به خصوص Xbox One X نسخه جدید این سری را در E3 معرفی کند.

به گزارش وی جی مگ، در حال حاضر تنها چیزی که قطعا مشخص شده این است که 343 Industries که مسئولیت ساخت سری Halo را بر عهده دارد، روی پروژه جدیدی کاری می‌کند. در کنار کار روی پروژه معرفی نشده آنها اعضای تیم را به چند بخش مختلف تقسیم بندی کردند تا روی برخی از بازی‌های قدیمی نیز کار کنند. کاری که به نظر اعضای استودیوی روی راندمان کاری آنها تاثیری نخواهد داشت.

به نظر می‌رسد تیم کوچکی داخل 343 مسئولیت پشتیبانی از بازی‌های قدیمی‌تر Halo را بر عهده گرفته است. این تیم شامل مهندس‌های بسیار حرفه‌ای، طراحان و مسئولین تست است که با همه ویژگی‌های خاص Master Chief Collection آشنایی دارند. بر اساس اعلام استودیو این تیم کاملا از هسته اصلی استودیو جدا است که در حال ساخت نسخه جدید Halo هستند. تقریبا هیچ همکاری بین این دو تیم وجود ندارد و به همین خاطر منابع نیز به اشتراک گذاشته نمی‌شوند. تیم اصلی با توجه به این مسائله می‌تواند با تمرکز کامل روی پروژه جدید مشغول به کار باشد و در مورد Master Chief Collection نیز نگرانی وجود نخواهد داشت.

بر اساس اعلام استودیو هر دو تیم منابع کافی و مورد نیاز برای انجام کار‌های خود را در اختیار دارند و در این مورد جای هیچگونه نگرانی نیست. تیم 343 از پروژه جدید خود با نام Next Halo FPS Title یاد کردند. شاید این بازی Halo 6 نباشد و آنها به سراغ ساخت اثری مثل Halo ODST 2 بروند. باید دید که آنها پروژه جدید خود را در چه زمانی به صورت رسمی معرفی خواهند کرد.

343 Industries

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × 5 =