اخبار بازی

تلاش سازندگان Smite برای حل مشکلات نسخه کنسولی

تلاش سازندگان Smite برای حل مشکلات نسخه کنسولی

وی جی مگ: Smite یکی از برترین بازی‌های Free-to-Play از لحاظ دانلود برای Xbox One و PS4 است. در چند ماه گذشته هم سطح نگه داشتن نسخه‌های کنسولی با PC به چالشی بزرگ برای تیم سازنده تبدیل شده است.

به گزارش وی جی مگ، در حالی که مسابقات جهانی به تازگی تمام شده است، به نظر می‌رسد که استودیوی Hi-Rez آماده این است تا برخی از مشکلات که گیمر‌ها به شدت از آنها ناراضی هستند را حل کنند. این مشکلات عموما روی نسخه کنسولی تاثیر گذاشته و تجربه آن را برای گیمر‌ها با مشکل مواجه کرده است.

عضو این استودیو با نام HiRezIsaih در پستی در وب‌سایت ردیت اعلم کرد که تیم در حال رفع این مشکلات است. یکی از تمرکز اصلی سازندگان بر روی رفع باگ‌ها خواهد بود. مشکلی که باعث شده بود گیمر‌ها فکر کنند نسخه کنسولی به کلی به فراموش سپرده شده است. تمام باگ‌های رفع شده توسط اطلاعات ارائه شده در به‌روزرسانی‌های آینده مشخص خواهند شد. همچنین مشخص شد که تیم سازنده به تازگی بزرگتر از قبل شده است. بزرگ شدن تیم در نهایت باعث خواهد شد تا Smite از کیفیت بهتری در همه زمینه‌ها برخوردار شود.

به نظر می‌رسد که قابلیت گزارش باگ‌ها به صورت کاملا لحظه‌ای در داخل بازی گنجانده شده و گیمر‌ها می‌توانند راحت‌تر مشکلات موجود را به تیم سازنده گزارش کنند.

منبع

برچسب‌هاhi-rez pc PS4 Smite xbox one
جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 + هجده =