اخبار بازی اخبار موبایل

تلفن هوشمند Razer معرفی شد

تلفن هوشمند Razer معرفی شد

شرکت Razer که بیشتر به خاطر ساخت لوازم جانبی با کیفیت بسیار بالا برای PC مثل هدست، هدفون، موس، کیبرد و … شناخته می‌شود به تازگی گوشی هوشمند خود را که مجهز به سیستم عامل Android خواهد بود را معرفی کرد.

این تلفن هوشمند، اولین دستگاهیی است که از نمایشگر Ultramotion 120Hz استفاده خواهد کرد. این بدان معنی است نرخ نوسازی تصاویر بسیار بالا خواهد بود در نتیجه کیفیت تصویر نیز افزایش گیدا می‌کند. این گوشی از تکنولوژی Dolby Atmos بهره می‌برد و کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای خواهد داشت. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این گوشی می‌توان به رم هشت گیگابایتی، باتری با قدرت 4000 mAh، دوربین دوگانه پشت با وضوح 12 مگاپیکسل و … اشاره کرد.

رئیس شرکت ریزر از علاقه شخصی خود به تلفن‌های هوشمند و بازی کردن روی آنها گفته است و اشاره کرد که این علاقه شخصی باعث شد که این تلفن همراه را بسازند. آنها همچنین با شرکت‌هایی مثل Square Enix وارد مذاکرده شدند تا بازی‌هایی مثل Final Fantasy 15 Pocket Edition را برای این گوشی نیز منتشر کنند. بر اساس اطلاعات منتشر شده فقط 1337 عدد از این نوع گوشی تولید خواهد شد و قیمت آن 700 پوند انگلیس خواهد بود.

 

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × 1 =