اخبار بازی

تماشای ورزش‌های الکترونیک با Playstation VR

تماشای ورزش‌های الکترونیک با Playstation VR

وی جی مگ: هرچند وضعیت هدست‌های واقعیت مجازی آنطور که مخاطب‌ها انتظار داشتند به خصوص در صنعت بازی پیش نرفته اما فعلا Playstation VR توانسته بازار مناسبی را در میان کنسول‌های خانگی به عنوان یک گجت واقعیت مجازی ایجاد کند. بازاری که حالا می‌تواند با اضافه شدن امکان تماشای ورزش های الکترونیک بازی Playstation VR نسبت به گذشته گسترده‌تر شود.

به گزارش وی جی مگ، به تازگی اطلاعاتی از پتنت ثبت شده توسط سونی منتشر شده که نشان می‌دهد این کمپانی ژاپنی روی تکنولوژی کار می‌کند که می‌تواند امکان تماشای ورزش‌های الکترونیک با Playstation VR را در آینده میسر کند. با توجه به جزئیات درج شده برای این پتنت سونی قصد دارد شرایطی را ایجاد کنند که استفاده‌کنندگان از هدست‌ واقعیت مجازی آنها بتواند خود را در فضای استادیوم برگزاری مسابقات ببیند.

این تکنولوژی حتی در ابعاد دیگر به شما اجازه می‌دهد که مسابقه در حال برگزاری را به شکل یک ناظر تماشا کرده و مستقیما در جریان نحوه پیگیری آن قرار گیرید. دیگر پتنت ثبت شده توسط سونی در کنار تماشای ورزش‌های الکترونیک با Playstation VR، آیتم‌های سه‌بعدی را نیز در اختیار آنها قرار می‌دهد تا تجربه به وجود آمده از جذابیت بیشتری برای واقعیت مجازی برخوردار شود.

تماشای ورزش‌های الکترونیک با Playstation VR 1

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × دو =