اخبار بازی E3 2018 تریلر

تماشا کنید: اعلام برنامه آینده بازی PUBG روی Xbox One

وی جی مگ: در طی کنفرانس Microsoft در نمایشگاه E3 ، آینده بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds  بر روی کنسول ایکس باکس وان مشخص شد.

به گزارش وی جی مگ، این اخبار با تریلری در طی کنفرانس منتشر شد که ویژگی های جدیدی به بازی اضافه می کند که شامل نقشه های جدید، گزینه های جدید برای شخصی سازی و… می باشد.در اخبار دریافت شده به نقشه «Sanhok» اشاره شد که به تازگی برای پلتفرم PC منتشر شد و به زودی بر روی کنسول ایکس باکس وان نیز در دسترس خواهد بود .

به اضافه، مشخص شد که مد جدید جنگی و ویژگی های دیگر بعد از زمستان امسال منتشر می شود.در آخر، اخباری مبنی بر یک نقشه برفی وجود دارد که احتمالا بعد از امسال منتشر شود.

PlayerUnknown’s Battlegrounds یک بازی اول شخص-سوم شخص تیراندازی آنلاین است که توانست به موفقیت بزرگی دست یابد به طوری که تعداد پلیرها از مرز 30 میلیون گذشت. سبک بازی اینگونه است که 100 پلیر به رقابت با یکدیگر می پردازند و نفر آخری که زنده می ماند پیروز مبارزه است.با وجود رقبایی چون battlefieldو Rainbow six موفقیت این بازی تحسین برانگیز است و طرفداران بازی های آنلاین باید این عنوان را امتحان کنند.

این بازی برای پلتفرم های PC و Xbox one عرضه شد در ادامه می‌توانید تریلر جدید آن را مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت 1080p

 

 

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه − 2 =