اخبار بازی تریلر

تماشا کنید: اعلام تاریخ عرضه بازی Code Vein

وی جی مگ: چند روز بیشتر تا شروع نمایشگاه E3 2018 باقی نمانده و کمپانی‌های مختلف سعی دارند به واسطه همین موضوع جو مناسبی را برای بازی‌های مخلتف خود ایجاد کنند. کمپانی Bandai Namco نیز در همین راستا سعی کرده با اعلام تاریخ عرضه بازی Code Vein پیش از شروع مهم‌ترین رویداد سالیانه صنعت بازی، توجه‌ گیمرها را به سمت ساخته خود جلب کند.

به گزارش وی جی مگ، همراه با انتشار یک تریلر 6 دقیقه‌ای که در ادامه مشاهده کنید، سازندگان بازی Code Vein اعلام کرده‌اند که این اثر در تاریخ 27 سپتامبر (5 مهر) برای Xbox One و PS4 عرضه می‌شود و یک روز بعد یعنی 28 سپتامبر (6 مهر) برای PC در دسترس قرار می‌گیرد. در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که Code Vein اثری در ژانر اکشن نقش آفرینی است که با الگوبرداری از مجموعه Dark Souls‌ ساخته شده و تمرکز اصلی گیم‌پلی روی مبارزات آن قرار گرفته که همچون آثار مشابه سخت است و چالش‌های بسیاری را برای گیمرها به همراه دارد.

وظیفه ساخت و نشر بازی Code Vein‌ برعهده Bandai Namco است و این کمپانی برای توسعه بازی جدید خود از موتور گرافیکی Unreal Engine 4 استفاده کرده و در نتیجه گرافیک مناسبی را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد. اثری که به خصوص با استفاده از فضای پساآخرالزمانی توانسته شکل و شمایلی خاص و جالب توجه را برای خود دست و پا کند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده − ده =