اخبار بازی E3 2018 تریلر

تماشا کنید: اعلام تاریخ عرضه بازی NBA Live 19

وی جی مگ: هرچند بازی NBA Live 19 حضور پررنگی در جریان EA Play نداشت اما سازندگان این بازی تایید کردهند که ساخته آنها در تاریخ 7 سپتامبر (16 شهریور) برای پلتفرم‌های مختلف منتشر می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، در جریان کنفرانس EA در E3 2018 اولین بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی NBA Live 19 به نمایش در آمد و طبق آن متوجه شدیم که این قسمت از مجموعه بازی EA قابلیت‌های بسیاری را برای شخصی‌سازی بازیکن‌های مخلتف در اختیار گیمر قرار می‌دهد و حالت‌های متفاوتی را برای تجربه بازی پیش روی مخاطب قرار خواهد داد. به جز مسابقات کلاسیک که در استادیوم و با تیم‌های واقعی دنبال می‌شوند، گیمر می‌توانند مسابقاتی را نیز به شکل خاص و در زمین‌های خیابانی تجربه کنند.

در ادامه می‌توانید اولین تریلر بازی NBA Live 19 را مشاهده کنید که در تاریخ 7 سپتامبر (16 شهریور) برای PS4 و Xbox One منتشر می‌شود. اثری که سعی در رقابت با NBA 2K دارد که برای سال‌هاست بخش عمده‌ای از مخاطب‌های بسکتبال را به خود اختصاص داده و همچنان با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد. باید دید امسال EA می‌تواند کاری را در مقابل رقیب قدیمی خود انجام دهد یا شکستی دیگر را تجربه می‌کند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شش − 4 =