اخبار بازی E3 2018 گیم پلی

تماشا کنید: اعلام تاریخ عرضه و نمایش گیم‌پلی بازی Anthem

وی جی مگ: در طول برگزاری مراسم EA Play تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Anthem به نمایش گذاشته شد و در همین راستا استودیو سازنده یعنی BioWare تاریخ عرضه عنوان اکشن نقش‌آفرینی چندنفره خود را اعلام کرد.

به گزارش وی جی مگ، با توجه به نمایش جدید این اثر، ساخته BioWare تاکید زیادی روی بخش داستان‌سرایی و سیستم لوت داشته و البته رویکرد این بازی چندان متفاوت از عناوینی چون Destiny نبوده اگرچه در این بازی به نوع دیگری پیاده‌سازی شده است. Anthem یک دنیای به اشتراک گذاری شده را رو به روی شما قرار می‌دهد که می‌توانید ماموریت‌ها را به همراه دیگر پلیرها انجام دهید اما هنگامی که به قسمت Hub بازی برمی‌گردید به مانند یک اثر تک‌تفره شده و می‌توانید بخش داستانی را دنبال کنید. این قابلیت را خواهید داشت تا به تنهایی ماموریت‌های بازی را انجام داده اما در این صورت چالش بیشتری انتظار شما را می‌کشند.

در این عنوان تا 4 پلیر می‌توانند با یکدیگر بازی کرده و داستان منحصر به فرد خود را رقم بزنند. به گونه‌ای که داستان هیچ دو پلیری به مانند یکدیگر نخواهد بود. پلیر به کمک لباس‌های مخصوص Javelin قابلیت‌ها و توانایی‌های چون پرواز را داشته و می‌تواند محیط بازی را جسنجو کند. در این میان سلاح‌های متعددی هم در اختیار گیمر قرار می‌گیرد تا بتواند از بخش مبارزات این اثر لذت ببرند. شخصی‌سازی کاراکتر، لباس و تجهیزات هم از دیگر موارد مهم به شمار می‌رود.

پلیرها با پیش‌خرید Anthem به یک دمو اختصاصی نیز دسترسی پیدا می‌کنند و هم‌چنین پیش‌خرید هر یک از پک‌های مختلف، مزایا و پاداش‌هایی را به همراه خواهد داشت. به‌علاوه در این اثر آیتم‌های ظاهری برای خرید در دسترس قرار خواهند گرفت اما هیچ گونه لوت‌باکسی در ساختار بازی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. در آخر هم اعلام شد Anthem در تاریخ 22 فوریه 2019 (3 اسفند 97) برای پلتفرم‌های XBOX ONE، PS4 و PC عرضه می‌شود. جدیدترین نمایش از گیم‌پلی بازی Anthem را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

دانلود با کیفیت 1080p

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده − 10 =