اخبار بازی تریلر

تماشا کنید: اعلام تاریخ عرضه Wolfenstein: Youngblood

وی جی مگ: به دنبال معرفی بازی Wolfenstein: Youngblood در نمایشگاه E3 سال گذشته خبری از این بازی توسط Bethesda به گوش نمی‌رسید. اکنون تریلر جدیدی از ساخته استودیو Machine Games که روی دختران دوقلو شخصیت BJ Blazkowicz و قابلیت بازی به صورت Co op تمرکز زیادی خواهد داشت منتشر شده و طی آن تاریخ عرضه Wolfenstein: Youngblood هم اعلام شد.

به گزارش وی جی مگ، تریلر جدید منتشر شده علاوه‌بر این که تایید می‌کند بازی برای کنسول Nintendo Switch هم انتشار می‌یابد تاریخ عرضه Wolfenstein: Youngblood را برابر با 26 جولای 2019 (4 خرداد 98) اعلام می‌کند. چنان‌چه در جریان داستان این بازی نیستید Youngblood روایت‌گر داستان دختران دو قلو BJ Blazkowicz به نام‌های Jess و Soph بوده که به دنبال گم شدن BJ در سال‌های 1980 در پاریس ماجراجویی خود را آغاز کرده و به منظور یافتن پدر خود باید گورهی از نازی‌ها را از سر راه خود بردارند.

همان‌طور که گفته شد بازی علاوه‌بر سه پلتفرم معمول برای Nintendo Switch هم عرضه می‌شود. هم‌چنین در خصوص نسخه PC کمپانی Bethesda پیش از این اعلام کرده بود همه بازی‌هایی که برای PC در حال ساخت هستند از جمله Wolfenstein: Youngblood روی استیم انتشار خواهند یافت.

در رابطه با مزایای پیش‌خرید نیز پلیرها با پیش‌خرید بازی به نسخه Wolfenstein: Youngblood Legacy Pack دست پیدا می‌کنند که شامل محتویاتی از نسخه‌های قبلی این مجموعه هم‌چون Jacket Power Suit از بازی The New Colossus، لباس US Army Power Suit شخصیت BJ، پایپ و چاقو از بازی The Old Blood و پوسته سلاح‌ها و محتویات دیگر می‌شود.

پلیرهایی که نسخه Deluxe Edition بازی را تهیه کنند به یک Buddy Pass دسترسی پیدا می‌کنند. این Buddy Pass به پلیر اجازه می‌دهد تا یکی از دوستانش به صورت رایگان در کنار پلیر اصلی به تجربه بازی بپردازد. این Pass به همراه بسته Cyborg Skin Pack عرضه می‌شود که شامل محتویات اختصاصی مانند لباس، اسلحه، چاقو و تبرهای کوچک مخصوص سری می‌شود.


دانلود با کیفیت 1080p

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 − 8 =