اخبار بازی E3 2018 گیم پلی

تماشا کنید: اولین نمایش بازی Assassin’s Creed Odyssey

وی جی مگ: سرانجام پس از فاش شدن نخستین اطلاعات و تصاویر، همان‌طور که پیش از این وعده داده شده بود اولین نمایش بازی Assassin’s Creed Odyssey در جریان برگزاری کنفرانس E3 شرکت یوبیسافت به اشتراک گذاشته شد.

به گزارش وی جی مگ، در ابتدا نمایش بازی با تریلری سینماتیک همراه بوده و سپس از اعلام جزئیاتی توسط سازنده بازی، گیم‌پلی آن نیز به در نمایش در آمد. براساسی اطلاعاتی که پیش از این لو رفته بود شرکت سازنده برای ساخت Assassin’s Creed Odyssey این‌بار سراغ تاریخ یونان‌ باستان رفته است. قابلیت‌های نقش‌آفرینی مورد استفاده در Origins در این اثر نیز حاضر بوده و طبق گفته سازندگان با اضافه‌شدن قابلیت انتخاب دیالوگ گسترش بیشتری پیدا می‌کند. انتخاب نوع شخصیت اصلی نیز از دیگر مواردی است که تاکنون به آن اشاره شده. تمامی این موارد با توجه نمایشی که بازی در کنفرانس داشت مورد تایید قرار گرفت.

جدیترین نسخه از سری Assassin’s Creed تحت نام Odyssey هم‌اکنون در حال ساخت بوده و با توجه به اطلاعاتی که قبل از برگزاری کنفرانس شرکت یوبیسافت لو رفت قرار است در تاریخ 5 اکتبر 2018 (13 مهر 97) برای پلتفرم‌های اصلی منتشر شود. در ادامه می‌توانید نمایش جدید این بازی را مشاهده نمایید.

دانلود تریلر با کیفیت 1080p


دانلود گیم‌پلی با کیفیت 1080p

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 + 15 =

  • دمتون گم بابت سرعت عمل
    اینا واقعا خجالت نکشیدن…..واقعا اینا خجالت نکشیدن.!؟؟؟؟؟
    اینا همون بازی رو دادن بیرون
    اسکینم عوض نکردن
    واقعا صنعت گیم رسما داره میره تو کصافط