اخبار بازی E3 2018 تریلر

تماشا کنید: اولین نمایش گیم‌پلی بازی The Walking Dead استودیو Overkill

وی جی مگ: زمانی زیادی از معرفی اولیه بازی The Walking Dead استودیو Overkill می‌گذرد اما بالاخره این عنوان اولین نمایش گیم‌پلی خود را در E3 2018 تجربه کرد. بازی که براساس مجموعه کتاب‌های مصوری با همین نام ساخته می‌شود و لزوما ارتباطی به مجموعه تلویزیونی آن ندارد.

به گزارش وی جی مگ، سازندگان این بازی در استودیو Overkill اعلام کرده‌اند که بازی The Walking Dead در تاریخ 6 نوامبر (15 آبان) برای PC، PS4‌ و Xbox One منتشر می‌شود و نشر آن را Starbreeze برعهده دارد. طبق اطلاعات منتشر شده قیمت بازی The Walking Dead استودیو Overkill مانند دیگر عناوین بزرگ 59.99 دلار است. نسخه Deluxe Edition این بازی نیز با بسته شخصیت‌های Night Raid، قاب فلزی، چند لباس جدید برای شخصیت‌ها و کتاب طرح‌های دیجیتال با قیمت 79.99 دلار به فروش می‌رسد.

سازندگان این اثر در کنفرانس PC Gaming Show اعلام کردند که آزمایش بتا خصوصی بازی The Walking Dead استودیو Overkill امسال روی PC انجام می‌شود اما هنوز تاریخ دقیقی برای آن اعلام نشده. در ادامه می‌توانید اولین تریلر از گیم‌پلی این بازی را مشاهده کنید که چهار شخصیت اصلی دارد و گیمرها می‌توانند آن را به صورت Co op تجربه کنند. بازی که بسیاری از طرفداران The Walking Dead اعتقاد دارند اولین اثر اکشن خوبی است که براساس این مجموعه مراحل توسعه خود را پشت سر می‌گذارد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 − سه =