اخبار بازی تریلر

تماشا کنید: بازی ATONE معرفی شد

تماشا کنید: بازی ATONE معرفی شد

وی جی مگ: چند سالی است که بازی‌های مستقل جانی دوباره به صنعت بازی داده‌اند و در همین راستا اثری جدید تحت عنوان بازی ATONE معرفی شده که کار توسعه آن را استودیو Wildboy در نیوزلند برعهده دارد.

به گزارش وی جی مگ، بازی ATONE در ژانر پازل قرار می‌گیرد و تاثیر زیادی از افسانه‌های شمال گرفته. سازندگان بازی ATONE اعلام کرده‌اند که ساخته آنها به صورت دو بعدی بوده و تمامی طرح‌های گرافیکی آن با دست طراحی شده. اثری که گیمر را در نقش جنگجوی جوانی با نام Estra قرار می‌دهد که باید در کنار پشت سر گذاشتن پازل‌ها با دشمن‌های موجود نیز در ساختاری ریتمیک مبارزه کند.

رسانه‌های مختلف بازی ATONE را ترکیبی از دو بازی Another World و Swords & Sworcery می‌دانند که به خصوص روی داستان تمرکز بسیاری داشتند. با توجه به اینکه تمرکز اصلی بازی ATONE روی پازل‌ها قرار دارد،‌ سازندگان آن اعلام کرده‌اند که در این اثر مجموعه‌ای متنوع از معماها و پازل‌ها قرار گرفته که به مرور و با پیشروی گیمر در بازی چالش‌های بیشتری را به همراه دارند. در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که ATONE برای PC،‌ PS4 و Xbox One در سال 2019 منتشر می‌شود. اثری که نشان‌ می‌دهد در حال حاضر افسانه‌های شمال به خوبی مورد توجه گیمرها قرار گرفته‌اند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 3 =