اخبار بازی تریلر

تماشا کنید: بازی Dead or Alive 6 معرفی شد

تماشا کنید: بازی Dead or Alive 6 معرفی شد

وی جی مگ: هفت سال بعد از انتشار آخرین نسخه از مجموعه ساخته‌های Team Ninja این استودیو بازی Dead or Alive 6 را به صورت رسمی معرفی کرد. بازی که قرار است در سال 2019 برای PS4، Xbox One و PC منتشر شود.

به گزارش وی جی مگ، استودیو Team Ninja اعلام کرده که بازی Dead or Alive 6‌ با یک موتور گرافیکی جدید ساخته شده و به همین واسطه انیمیشن‌های صورت شخصیت‌ها در آن بهبود یافته و همچنین فیزیک حرکت آنها نیز نسبت به گذشته ارتقا پیدا کرده. همچنین گفته شده که به واسطه استفاده از موتور گرافیکی جدید حالا امکان پردازش بازی Dead or Alive 6 به صورت 4K نیز وجود دارد.

هرچند گرافیک بازی تغییرات بسیاری را به خود دیده اما سازندگان آن اعلام کرده‌اند که گیم‌پلی همچنان از ساختار گذشته این مجموعه پیروی می‌کند. در حال حاضر اعلام شده که شخصیت‌هایی همچون Kasumi، Hayate، Hayabusa، Helena و… در ششمین قسمت از مجموعه Dead or Alive حضور دارند. طبق اطلاعات به دست آمده توسعه بازی Dead or Alive 6‌ فعلا در مراحل اولیه قرار دارد و قرار است که در نمایشگاه E3 2018 جزئیات بیشتری را از گیم‌پلی و دیگر بخش‌های آن دریافت کنیم. در حال حاضر هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای این بازی مشخص نشده.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 + یک =