اخبار بازی تریلر

تماشا کنید: بازی Tetris Effect به صورت انحصاری برای PS4 معرفی شد

تماشا کنید: بازی Tetris Effect به صورت انحصاری برای PS4 معرفی شد

وی جی مگ: همان‌طور که سونی وعده داده بود آنها تا پیش از برگزاری کنفرانس مطبوعاتی خود در نمایشگاه E3 2018 قصد معرفی چند بازی جدید را داشت که اولین‌ آنها امروز صورت گرفت و بازی Tetris Effect به صورت انحصاری برای PS4 و با پشتیبانی از PS VR معرفی شد.

به گزارش وی جی مگ، در حال حاضر اعلام شده که این بازی بدون هدست واقعیت مجازی PS VR نیز قابل بازی است و برای عرضه در پاییز سال 2018 منتشر می‌شود. استودیو Enhance ساخت این اثر را برعهده دارد و اعلام کرده که دموی قابل بازی آن امسال در اختیار دارندگان PS4 قرار می‌گیرد. باید به این نکته نیز اشاره کرد که اعضای حاضر در استودیو Enhance در کارنامه خود توسعه عناوینی همچون Lumines را دارند.

نهایتا باید به این مسئله نیز اشاره کرد که Tetsuya Mizuguchi روی بازی Tetris Effect مشغول کار است که به عنوان سازنده آثاری همچون Lumines و Child of Eden شناخته می‌شود. از جمله نکات مثبت بازی Tetrs Effect که در همان نمایش اولیه آن به نظر می‌رسد، گرافیک خاص آن است که مطمئنا می‌تواند نظر بسیاری از گیمرها را به خود جلب کند. این نکته را نیز از یاد نبرید که فردا سونی تاریخ عرضه یکی از بازی‌های انحصاری خود برای PS4 را در ساعت 7:30 بعد از ظهر اعلام می‌کند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × چهار =