اخبار بازی تریلر

تماشا کنید: بازی Twin Mirror برای PS4 معرفی شد

تماشا کنید: بازی Twin Mirror برای PS4 معرفی شد

وی جی مگ: سونی چند روز پیش وعده داده بود که تا زمان شروع نمایشگاه E3 2018 هر روز یک معرفی را صورت می‌دهد و امروز نوبت عنوانی جدید بود که توسط استودیو Dontnod Entertainment توسعه پیدا می‌کند. بازی Twin Mirror به عنوان جدیدترین ساخته استودیو توسعه دهنده آثاری همچون Life is Strange و Vampyr شناخته می شود و به وسیله سونی معرفی شد که در ادامه می‌توانید تریلر آن را نیز مشاهده کنید.

به گزارش وی جی مگ، در حال حاضر اطلاعات چندانی از بازی Twin Mirror در دسترس نیست اما می‌دانیم که فعلا PS4 به عنوان پلتفرم هدف آن شناخته می‌شود و برای عرضه در سال 2019 آماده خواهد شد. اثری که به احتمال فراوان در ژانر ماجراجویی قرار می‌گیرد و می‌توان المان‌های مختلفی را از آثار آشنای این ژانر در ویدئو معرفی آن دید.

هرچند سونی معرفی اولیه این بازی را صورت داده اما می‌توان انتظار داشت که بازی Twin Mirror به عنوان جدیدترین ساخته استودیو Dontnod در آینده برای Xbox One و PC نیز منتشر شود. در نهایت باید تا E3 2018 منتظر ماند تا اطلاعات بیشتری از این بازی ماجراجویی در دسترس قرار گیرد. بازی که نشر آن را Bandai Namco برعهده دارد و می‌تواند تبدیل به بازگشت موفقیت‌آمیز سازندگان Life is Strange به ژانر ماجراجویی باشد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 + 6 =