اخبار بازی تریلر

تماشا کنید: بسته قابل دانلود بازی Far Cry 5 با نام Hours of Darkness معرفی شد

بسته قابل دانلود بازی Far Cry 5 با نام Hours of Darkness معرفی شد

وی جی مگ: امروز شرکت Ubisoft بسته قابل دانلود بازی Far Cry 5 با نام Hours of Darkness را معرفی کرد.

به گزارش وی جی مگ، این بسته الحاقی 12 دلار قیمت داشته و پلیر را به محیط بسیار متفاوتی نسبت به اتفاقات نسخه پنجم یعنی ویتنام می‌کشاند. Hours of Darkness قرار است در تاریخ 5 ژوئن برای پلتفرم عنوان Far Cry 5 که XBOX ONE، PS4 و PC هستند منتشر شود. «Far Cry 5: Hours of Darkness گیمرها به جنگ ویتنام کشانده و به آن‌ها اجازه می‌دهد حوادث دلخراش Wendell Redler را از طریق کمپین اصلی تجربه نمایند. بازی به صورت تک‌نفره و به صورت Coop قابل بازی بوده و گیمر باید طی آن سعی کند هم‌گروهی‌های زندانی شده خود درون جنگل‌های ویتنام را آزاد کند.»

به همراه این بسته الحاقی پلیرها تم مخصوص ویتنام بازی را برای بخش Far Cry Arcade در تاریخ 24 می دریافت خواهند کرد. بنابراین ابزارهای لازم در اختیار سازندگان نقشه قرار می‌گیرد تا بتوانند مراحل مورد علاقه خود را در بازی پیاده‌سازی کنند.

همان‌طور که مشاهده می‌شود سازندگان بازی با توپ پر قصد دارند تا از ساخته خود پشتیبانی نمایند. چنان‌چه دو بسته الحاقی بزرگ دیگر نیز در برنامه آن‌ها قرار دارد. بسته الحاقی Lost on Mars در ماه جولای عرضه شده و تم علمی-تخیلی را به بازی می‌افزاید. Dead Living Zombies که بسته الحاقی دیگر نام دارد در ماه آگوست در دسترس قرار می‌گیرد. تمامی موارد اشاره شده نیز جزیی از سیزن‌پس 30 دلاری بازی به شمار می‌روند.

Dualshockers

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شانزده + سه =