اخبار بازی E3 2018 گیم پلی

تماشا کنید: تریلر معرفی و نمایش گیم‌پلی بازی Unravel Two

وی جی مگ: استودیو Coldwood Interactive قسمت دوم ساخته خود را رسما در جریان EA Play معرفی کرده و گیم‌پلی بازی Unravel Two را نیز به نمایش در آورد. عنوانی که ادامه‌ای است برای بازی اصلی این مجموعه که سال 2016 میلادی برای پلتفرم‌های مختلف منتشر شد.

به گزارش وی جی مگ، در شرایطی که پیش از شروع کنفرانس EA در E3 2018 بازی Unravel Two‌ لو رفته بود اما نمایش اولیه این بازی تایید کرد که در این نسخه جدید دو گیمر می‌توانند به صورت همزمان بازی را تجربه کنند. این در حالی است که هرچند ساختار بازی براساس دو شخصیت اصلی طراحی شده اما همچنان امکان تجربه بازی Unravel Two به صورت یک نفره نیز وجود دارد.

سازندگان بازی در استودیو Coldwood Interactive تایید کرده‌اند که گیم‌پلی بازی Unravel Two به خصوص در زمینه طراحی مراحل با قسمت قبلی تفاوت‌هایی داشته اما همچنان تمرکز اصلی آن روی کنترلر شخصیت‌هایی است که از نخ بافندگی شکل گرفته‌اند و باید موانع مختلف را در جریان هر مرحله پشت سر بگذارند. در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که فرایند ساخت بازی Unravel Two به پایان رسیده و اندرو ویلسون مدیرعامل فعلی EA اعلام کرد که گیمرها می‌توانند این بازی را از همین امروز خریداری کنند.

دانلود با کیفیت 1080p

محمد طالبیان

محمد طالبیان

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دوازده − هشت =