اخبار بازی

تماشا کنید: فیلم غیررسمی Uncharted

وی جی مگ: چند روز پیش با انتشار خبری اطلاع رسانی کرده بودیم که آقای نیتن فیلون با انتشار تصاویری در ایسنتاگرام خود، قصد دارد از موردی در ارتباط با Uncharted رونمایی کند. نتیجه آن امروز مشخص شد و چیزی نبود جز فیلم غیررسمی Uncharted که شاید بسیاری انتظار چنین موردی را نداشتند.

به گزارش وی جی مگ، در این فیلم لایو اکشن جدید که به تازگی در یوتیوب آپلود شده است نیتن فیلون در نقش نیتن دریک ظاهر می‌شود. فیلم غیررسمی Uncharted یک ویدئو پانزده دقیقه‌ای بوده که توسط Allan Ungar کارگردانی شده و به جز نیتن، سالی و الینا هم در آن به تصویر کشیده می‌شوند. لازم به ذکر است این فیلم به هیچ وجه رسمی نبوده و ارتباطی به شرکت سونی و یا استودیو ناتی‌داگ ندارد.

پس انتشار اولین تصاویر در اینستاگرام توسط فیلون، حدس بسیاری چنین بود که که او به نوعی در فیلم Uncharted مشارکت دارد. فیلمی که هم‌اکنون در مرحله پیش‌تولید قرار دارد و ظاهرا قرار است تا تام هالند در آن به ایفای نقش بپردازد. ممکن است ویدئو تولید شده توسط نیتن فیلون راهی باشد که او می‌خواسته نشان دهد بهترین انتخاب برای نقش نیتن دریک خودش است. در ادامه می‌تواند این فیلم را از وی جی مگ تهیه کنید.


دانلود با کیفیت 1080p

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × چهار =