اخبار بازی تریلر

تماشا کنید: قسمت جدید بازی IGI معرفی شد

تماشا کنید: قسمت جدید بازی IGI معرفی شد

وی جی مگ: پس از سال‌ها کمپانی Toadman Interactive قسمت جدید بازی IGI را معرفی کرد. قسمت سوم این مجموعه در حال حاضر در حال توسعه بوده و برای عرضه در سال 2021 برنامه‌ریزی شده است. این عنوان هم‌اکنون به صورت I.G.I. Origins شناخته می‌شود و انتظار می‌رود همانند گذشته یک اثر تاکنیکال اول شخص شوتر باشد.

به گزارش وی جی مگ، از منظر داستانی قسمت جدید بازی IGI پیش‌درآمد بر عناوین گذشته خواهد بود. ساخت بازی در حال حاضر در مراحل نمونه‌های اولیه قرار دارد. با این حال مدیر Toadman Interactive اظهار کرد که ساخت این نسخه به خوبی پیش می‌رود و از هم‌اکنون نیز تجربه آن لذت بخش است. هم‌چنین ادامه داد دلیل معرفی زود هنگام بازی به این خاطر است که بتوانند اشتیاق حاصل از ساخت بازی را به سایرین به اشتراک بگذارند و از نظر مخاطبین را در مراحل اولیه تولید جویا شوند.

قسمت اول از مجموعه Project I.G.I توسط Innerloop Studios ساخته و در سال 2000 برای PC عرضه شد. اگرچه این اثر با واکنش‎‌های مختلفی همراه شد اما در نظر مخاطبین با محبوبیت فراوانی همراه شد. نسخه بعدی نیز Project I.G.I. 2: Covert Strike نام داشت که از مشکلات فراوانی مانند نسخه اول رنج می‌برد. تریلر معرفی نسخه جدید این مجموعه تحت عنوان I.G.I. Origins را می‌توانید مشاهده کنید.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده − هفت =