اخبار بازی تریلر

تماشا کنید: معرفی بازی Beyond Blue با تاثیر از مستند Blue Planet 2

وی جی مگ: امروز استودیو E-Line Media بازی Beyond Blue با تاثیر از مستند Blue Planet 2 شبکه بی‌بی‌سی را معرفی کرد. استودیویی که در سال 2014 با توسعه بازی Never Alone توانست جایزه بفتا را نیز کسب کند و اثری را براساس داستان‌های قدیمی آلاسکا در ژانر پلتفرمر پازل توسعه داده بود حالا روی بازی کار می‌کند که می‌تواند تصویر اعماق اقیانوس را برای شما تغییر دهد.

به گزارش وی جی مگ، سازندگان بازی Beyond Blue اعلام کرده‌اند که این اثر را با تاثیر از مستند Blue Planet 2 شبکه بی‌بی‌سی توسعه داده‌اند که تمرکز اصلی خود را روی اقیانوس‌ها و به خصوص اعماق آنها قرار داده. مستندی که تصاویری را برای اولین بار از عمیق‌ترین نقاط اقیانوس‌ها به نمایش در آورد و به عنوان یکی از بهترین مستند‌های چند سال اخیر تلویزیون شناخته می‌شود. تریلری نیز از بازی Beyond Blue منتشر شده که بخش‌هایی از گیم‌پلی این اثر رمز‌آلود را به نمایش در می‌آورد که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

در این بازی گیمر کنترل شخصیتی با نام Mirai را برعهده دارد که در آینده‌ای نزدیک با استفاده از تکنولوژی‌های خاص به اعماق اقیانوس رفته و باید تحقیقاتی را درباره موجودات حاضر در این نقطه از کره زمین انجام دهد. هرچند کلیت گیم‌پلی بازی به نظر ساده می‌رسد اما سازندگان بازی Beyond Blue اعلام کرده‌اند که در جریان گیم‌پلی گیمر باید تصمیماتی تاثیرگذار را انجام داده و بعضا با موقعیت‌هایی حساس روبرو شود. هنوز پلتفرم‌های دقیق بازی Beyond Blue اعلام نشده اما استودیو E-Line Media اعلام کرده که این اثر در سال 2019 برای PC و کنسول‌ها منتشر می‌شود.

دانلود با کیفیت 1080p

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × پنج =