اخبار بازی E3 2018 تریلر

تماشا کنید: معرفی بازی Tales of Vesperia Definitive Edition

وی جی مگ: در کنفرانس E3 امسال مایکروسافت بازی Tales of Vesperia Definitive Edition به نمایش درآمد. اطلاعات زیادی در مورد بازی در دسترس نیست ولی می‌دانیم که این اثر قرار است در زمستان امسال منتشر شود. این بازی به صورت انحصاری معرفی نشد و Bandai Namco  پلتفرم‌های مقصد این بازی را مشخص کرده و اعلام شد که برای PC، PS4، Xbox one و Nintendo Switch منتشر می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، ناشر بازی اطلاعاتی در مورد بازی منتشر کرد که به شرح زیر است: «این بازی با نام Tales of Vesperia Definitive Edition برگشته.ریمستری  از یکی از جذاب ترین بازهای سبک RPG که تا به امروز ساخته شده! تکمیل شده با سیستم مبارزه های قدرتمند، کارکترهای به یاد ماندنی وساند ترک هایی که برای مدت طولانی زمزمه خواهید کرد. با نسخه definitive کارکترهایی در غرب می بینید که قبلا  ندیده اید! منتظر بازی Tales of Vesperia Definitive Edition در زمستان امسال باشید.»

داستان محبوب برگشته: داستان قهرمان جوانی  که در جست‌وجوی عدالت است. در قالب یک quest جذاب که راهی Xbox one وهمچنین PS4، PC، Nintendo Switch می‌شود. همه چیز در یک نسخه: در این نسخه شامل تغیراتی هستیم، از جمله ارتقای سطح گرافیکی بازی، موسیقی‌های جدید، مینی گیم های هیجان انگیز، باس های جدید، و کالکشنی از محتوای قابل دانلود از لباس ها که منتشر نشده.

مهمانی بزرگ تر می‌شود: Yuri راهی سفری ماجراجویانه با Estelle می شود؛ یک خانم نجیب زاده.  Karol؛ پسری به دنبال انجمنی برا خودش.  Rita؛یک محقق عجیب.  Raven؛ یک کماندار.  Judith؛ یک سواره نظام مرموز و Repde؛ یک سگ پیپ کش! وحالا دو کارکتر قابل بازی که به نبرد اضافه شده اند.

  • Patty Fleur :که یک دزد دریایی  خوش رو و سرسخت  که به دنبال گنج، ماجراجویی و خاطرات گمشده خود می گردد.
  • Flynn Scifo : بهترین دوست Yuri و شوالیه پادشاه، حالا در بقیه سفر به بقیه ملحق می شود!

هوشمندانه بجنگید: تیم مورد علاقه خود را جمع کنید و از صحنه های Real-time با تمام مهارت ها و  هنر های هوشمندانه لذت ببرید. شما می توانید تریلر بازی را در زیر مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت 1080p

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

8 − 3 =