اخبار بازی تریلر

تماشا کنید: معرفی رسمی بازی Ghost Recon Breakpoint

وی جی مگ: پس از انتشار سرنخ‌ها و اشارات مختلف سرانجام شب گذشته شاهد معرفی رسمی بازی Ghost Recon Breakpoint از سوی کمپانی Ubisoft بودیم. این اثر اکشن شوتر جدیدترین نسخه از مجموعه Ghost Recon بوده که قرار است در پاییز سال جاری عرضه شود.

به گزارش وی جی مگ، در Ghost Recon Breakpoint پلیر به همراه یک گروه سه نفره از اعضای Ghosts در مقابل گروه جدیدی به نام The Wolves قرار می‌گیرد. افراد تشکیل دهنده The Wolves شامل اعضای سابق Ghosts بوده که توسط شخصیتی به نام Cole D. Walker رهبری می‌شود. شخصیت Cole D. Walker در قدیم از دوستان نزدیک شخصیت اصلی بازی بوده و وظیفه ایفای نقش آن نیز برعهده جان برنتال خواهد بود.

بازی در زمان انتشار شامل محتویاتی برای هر دو بخش PvE و PvP خواهد بود که می‌تواند به تنهایی یا به همراه پلیرهای دیگر بازی شود. تمامی پیشرفت‌های صورت گرفته در هر بخش قابل انتقال به بخش‌های دیگر بوده بدین ترتیب پلیر می‌تواند به هر طریق که دوست دارد Ghost Recon Breakpoint را بازی کند. هم‌چنین گیمر می‌تواند از طریق جمع‌آوری لوت به شخصی‌سازی کاراکتر خود پرداخته و بدین ترتیب با استایل خاص خود بازی کند.

در حالی که نسخه قبلی این مجموعه در بولیوی جریان داشت این عنوان در منطقه کاملا جدیدی به نام Auroa به وقوع می‌پیوندند که در مقایسه با نسخه‌های قبلی مجموعه Ghosts Recon بسیار منحصر به فرد به شمار می‌رود. این جزیره جدید شامل جنگل‌ها، ساحل، کوهستان برفی، آتشفشان و موارد دیگر می‌شود. در بخش داستانی، شخصیت Cole D. Walker به همراه گروه The Wolves می‌خواهند تا کنترل Auroa را به دست بگیرند زیرا مرکز اصلی کارخانه تولیدکننده Drone به شمار می‌رود. با توجه به این که شخصیت اصلی منفی بازی یعنی Cole D. Walker و گروهش کنترل این منطقه را به دست می‌گیرند متوقف کردن این گروه و جلوگیری از استفاده Walker از Droneها برعهده گروه Ghosts خواهد بود.

به دنبال معرفی رسمی بازی Ghost Recon Breakpoint انتظار می‌رود در نمایشگاه E3 پیش‌رو، شاهد انتظار اطلاعات و نمایش جدیدی از این بازی باشیم. عنوان مورد بحث در تاریخ 4 اکتبر 2019 (12 مهر 98) برای پلتفرم‌های Xbox One، PS4 و PC انتشار می‌یابد.


دانلود با کیفیت 1080p

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 + 2 =