اخبار بازی تریلر

تماشا کنید: معرفی رسمی بازی Team Sonic Racing

تماشا کنید: معرفی رسمی بازی Team Sonic Racing

وی جی مگ: روز گذشته فروشگاه والمارت اطلاعات اولیه بازی Team Sonic Racing را لو داد و نهایتا SEGA مجبور به معرفی رسمی آن شد. بازی در سبک ریسینگ که با شخصیت‌های دنیای Sonic دنبال می‌شود و برای پلتفرم‌های مختلف در زمستان منتشر خواهد شد.

به گزارش وی جی مگ، همچون نسخه‌های قبلی از این مجموعه در ژانر ریسینگ یعنی Sonic & SEGA All-Stars Racing، توسعه بازی Team Sonic Racing را استودیو Sumo Digital برعهده دارد و قرار است که این اثر به صورت فیزیکی برای PS4، Xbox One و Nintendo Switch با قیمت 40 دلار عرضه شده و برای PC تنها نسخه دیجیتال در دسترس قرار می‌گیرد. مسابقات بازی Team Sonic Racing به صورت 12 نفره دنبال می‌شود و حالت‌های مختلفی را پیش روی گیمر قرار می‌دهد.

در قسمت Adventure Mode تقریبا سازندگان بازی سعی کرده‌اند تمامی قابلیت‌ها و المان‌ها را به گیمر آموزش دهند و البته داستانی را نیز روایت کنند. مانند دیگر عناوین این ژانر، بازی Team Sonic Racing از چهار گیمر به صورت همزمان پشتیبانی کرده و نه تنها این شرایط را در حالت آنلاین رقم می‌زند بلکه گیمرها می‌توانند روی یک دستگاه و به صورت Split Screen بازی را به صورت چهار نفره دنبال کنند.

در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که قابلیت‌های بسیاری در زمینه شخصی‌سازی برای وسایل نقلیه بازی در نظر گرفته شده و گیمرها می‌توانند حرکاتی را به صورت تیمی تحت عنوان Team Ultimate انجام دهند. سگا در حال حاضر اعلام کرده بازی Team Sonic Racing در زمستان منتشر می‌شود اما هنوز تاریخ عرضه دقیق آن را اعلام نکرده.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده − پانزده =