اخبار بازی تریلر

تماشا کنید: معرفی کامل بازی Battlefield 5

تماشا کنید: معرفی کامل بازی Battlefield 5

وی جی مگ: کمپانی EA در جریان مراسمی که دقایق پیش در لندن برگزار شد، معرفی کامل بازی Battlefield 5‌ را پشت سر گذاشت. اثری که قصد دارد برای بار دیگر گیمرها را به دوران جنگ جهانی دوم بازگرداند. جالب است بدانید که اولین‌ قسمت از این مجموعه بازی یعنی Battlefield 1942 نیز در دوران جنگ جهانی دوم دنبال می‌شد.

به گزارش وی جی مگ، در جریان مراسم برگزار شده تهیه کنندگان بازی Battlefield 5 توضیحاتی را درباره ساخته خود ارائه کردند که با توجه به آنها متوجه شدیم جدیدترین قسمت از مجموعه Battlefield همچون نسخه پیشین دارای بخش تک نفره و داستانی تحت عنوان War Stories است. سازندگان بازی در این رابطه توضیح داده‌اند که قصد دارند در Battlefield 5 به سراغ کشورها و داستان‌هایی بروند که تاکنون کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند. یکی از نقاطی که بازی در آن دنبال می‌شود، نروژ است که معمولا در داستان‌های جنگ جهانی دوم غایب بوده.

دیگر بخش بازی که گیمرها بعد از Battlefield 3 بار دیگر امکان تجربه آن را دارند، حالت Co op است که تحت عنوان Combined Arms شناخته می‌شود. در این حالت چهار گیمر می‌توانند به صورت همزمان مراحل مختلف را پشت سر بگذارند. در همین راستا باید توضیح دهیم که طبق معمول ساخته‌های استودیو DICE بازی جدید آنها یعنی Battlefield 5 نیز دارای قسمت چند نفره و آنلاین است که نه تنها بخش‌ها و حالت‌های گذشته را به همراه دارد بلکه سعی شده قسمت‌های جدیدی نیز در آن قرار گیرد. یکی از این حالت‌ها Grand Operation نام دارد که سعی دارد گیمرها را در موقعیت‌های از پیش تعریف شده قرار دهد.

در Battlefield 5 بخشی تحت عنوان The Company نیز قرار گرفته که به گیمر اجازه می‌دهد سرباز و آیتم‌های خود را به صورت کامل شخصی‌سازی کرده و از نظر ظاهر و کارایی تغییرات مختلفی را روی آنها ایجاد کند. در جریان مراسم انجام شده سازندگان بازی اشاره‌ای نیز به پرداخت درون برنامه‌ای داشتند و توضیح داده‌اند که خبری از این قابلیت و Premium Pass در بازی Battlefield 5 نیست. در همین راستا اعلام شد که خبری از بسته‌های اضافه‌شونده نیست و هر چند ماه محتواهای جدید در اختیار تمامی کاربرها قرار می‌گیرد. در بازی Battlefield 5 از ساختاری تحت عنوان Tides of War استفاده شده که به واسطه پیشرفت و عملکرد گیمر در جریان بازی، آیتم، اسلحه و وسایل نقلیه مختلف را آزاد می‌کند.

در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که Battlefield 5 در حال حاضر برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One توسط استودیو DICE در حال ساخت است و نشر آن را کمپانی EA برعهده دارد. اثری که در 19 اکتبر (27 مهر) عرضه می‌شود.

دانلود با کیفیت 1080p

محمد طالبیان

محمد طالبیان

4 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × 2 =

  • اگه زمانش یکم جدید تر بود بهتر بود اما جنگ جهانی دوم هم خوبه :yes: :yes: :yes:
    و یه چیزی که سر بتلفیلد وان اعصابمو خیلی خورد کرده بود پریمیوم پَس بود و هرچی نقشه خوب بود برا اونایی که پریمیوم داشتن میومد
    خیلی خوشحال شدم که دیگه خبری ازش نیست 😀 :laugh: