اخبار بازی

تماشا کنید: معرفی Sega Genesis Collection برای PS4 و Xbox One

وی جی مگ: در شرایطی که ابتدا به نظر می‌رسید فعلا باید معرفی Sega Genesis Collection برای PS4 و Xbox One را در حد یک شایعه ببینیم اما نهایتا سگا تایید کرد که مشغول توسعه این بسته است و برای عرضه در سال 2018 آن را آماده می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، بعد از انتشار اخبار اولیه و البته لو رفتن تریلر این پکیج سگا مجبور به تایید آنها شد اما اعلام کرده که به زودی معرفی کامل از این بسته را صورت می‌دهد. هنوز جزئیات دقیق Sega Genesis Collection مشخص نشده اما می‌دانیم که این بسته برای PS4 و Xbox One در سال 2018 منتشر می‌شود و خبری از نسخه Nintendo Switch آن نیست.

فهرست نهایی بازی‌های حاضر در این بسته اعلام نشده اما مشخص است که 50 بازی در آن قرار می‌گیرد و البته تعدادی از آنها را می‌توان در تریلر لو رفته مشاهده کرد. از جمله این عناوین می‌توان به Sonic، Street of Rage و Golden Axe اشاره کرد. با وجود نمایش باکس‌آرت بازی می‌توان اطمینان داشت که Sega Genesis Collection به صورت فیزیکی نیز روانه بازار می‌شود. از سال 2009 تاکنون این اولین‌باری است که سگا اقدام به عرضه بازی‌های SEGA Genesis می‌کند. آخرین بار این بسته با 40 بازی برای PS3 و Xbox 360 منتشر شده بود.

منبع: USGamer

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شش + 19 =