اخبار بازی E3 2018 تریلر

تماشا کنید: نمایش گیم‌پلی بازی Ghost of Tsushima

وی جی مگ: نمایشگاه Paris Games Week سال گذشته بود که برای اولین‌بار بازی جدید استودیو Sucker Punch معرفی شد و اینبار نوبت به نمایش گیم‌پلی بازی Ghost of Tsushima رسید تا یکی از بخش‌های مهم کنفرانس سونی در E3 2018 را به خود اختصاص دهد.

به گزارش وی جی مگ، چهار سال از انتشار آخرین ساخته استودیو Sucker Punch یعنی بازی Infamous Second Son گذشته و حالا نوبت به بازی Ghost of Tsushima رسیده که که طی چند سال گذشته مراحل ساخت خود را پشت سر گذاشته. بازی که در ژانر اکشن ماجراجویی قرار می‌گیرد و داستانش در ژاپن و جزیره سوشیما دنبال می‌شود.

ساخت بازی با استفاده از دنیای واقعی و تاریخی رخ می‌دهد اما داستان بازی آن چیزی است که Sucker Punch طراحی می‌کند. در واقع Ghost of Tsushima صرفا یک روایت تاریخی نیست بلکه از ویژگی‌های تاریخی برای بسط دادن یک داستان کاملا جدید استفاده شده است. تیم سازنده در دو مقطع زمانی متفاوت به Tsushima سفر کردند. در هر سفر دو تیم کاملا جدید مورد استفاده قرار گرفته بود. دفعه دوم سفر مقارن با فستیوالی بود که یادگار حمله مغول‌ها به این منطقه است. آنها حتی به مدارس این منطقه سفر کردند تا آیتم‌های به جا مانده از این دوره تاریخی را مشاهده کنند. تیم سازنده در این سفر با رئیس قبیله Sou دیدار کردند که نیاکان آنها در گذشته در مقابل حمله مغول‌ها از Tsushima محافظت کردند.

روزنامه محلی گزارشی در مورد این سفر‌ها منتشر کرده بود و Fox در این مورد اشاره کرد که ” ما وحشت داشتیم که شاید اطلاعات مربوط به پروژه جدید ما فاش شود اما خوشبختانه این اتفاق رخ نداد” تیم سازنده با افراد زیادی بیرون از استودیو برای ساخت اثری باور پذیر همکاری دارند.

دانلود با کیفیت 1080p

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 − ده =