اخبار بازی E3 2018 گیم پلی

تماشا کنید: نمایش گیم‌پلی بازی Sea of Solitude

وی جی مگ: در کنار بازی Unravel Two که تحت پروژه EA Originals معرفی شد، کمپانی EA در جریان کنفرانس خود در E3 2018 نمایش یک اثر مستقل دیگر نیز تحت عنوان بازی Sea of Solitude را پشت سر گذاشت. اثری که توسط استودیو آلمانی Jo-Mei ساخته می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، بازی Sea of Solitude اثری در ژانر ماجراجویی با تمرکز روی داستان و بخش‌های پلتفرمر است که سعی دارد داستانی با محوریت تنهایی و خصوصیات آن را مطرح کند. در این بازی گیمر کنترل شخصیتی به نام Kay را برعهده دارد که تبدیل به هیولایی شده و حالا در اقیانوس‌ها جستجو می‌کند تا موجودات دیگری که به سرنوشت خودش دچار شده‌اند را پیدا کند.

بازی Sea of Solitude به صورت سوم شخص دنبال می‌شود و مطمئنا می‌توان در زمینه داستان، گرافیک هنری و به خصوص موسیقی حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشد. نکته جالب توجه این است که بازی Sea of Solitude در صال سال 2016 توسط استودیو Jo-Moi ساختش شروع شده اما اکنون با اضافه شده EA به عنوان ناشر، شاهد معرفی دوباره آن هستیم. بازی که قرار است در ابتدای سال 2019 میلادی برای PC، PS4 و Xbox One منتشر می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی دوباره بازی Sea of Solitude را مشاهده کنید.

دانلود با کیفیت 1080p

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه − یک =