اخبار بازی

تماشا کنید: ویدئویی لو رفته از Fable 4 که نباید به آن اعتماد کنید

وی جی مگ: به تازگی ویدئویی لو رفته از Fable 4 به اشتراک گذاشته شده است اما شما به آن اعتماد نکنید. هنگامی که استودیو سازنده سری بازی Fable بسته شد بسیاری از طرفداران این فرنچایز فرض خود را بر این موضوع گذاشتند که این عنوان دیگر مرده است. در حالی که شرکت مایکروسافت همواره از علاقه خود به برگرداندن این سری صحبت می‌کرد اما تنها شایعات مختلف بودند که در رابطه با Fable به گوش رسیدند و با توجه به طرفدارانی که سری دارد به راحتی می‌شد در دام اطلاعات غلط و تایید نشده افتاد. ویدئویی نیز که به تازگی به نام Fable 4 لو رفته از این قاعده مستثنی نیست.

به گزارش وی جی مگ، همه چیز با ارسال پستی توسط کاربر 4Chan (که این روزها منبع بسیاری از اطلاعات لو رفته است) شروع شد که در این پست تعدادی فایل Gif وجود داشتند که فوتیجی از Fable 4 را به نمایش می‌گذاشتند. باید اعتراف کرد این دمو واقعا به دقت طراحی شده و به آسانی می‌شد صحت آن را باور کرد. اما این ویدئو در اصل متعلق به فردی به نام Douglas Davis بوده با توضیح این عنوان توسط خود این شخص که «این واک‌ترو محیطی است که من با استفاده از انجین Unreal Engine 4 در حال کار روی آن بودم. در این پروژه من تمرکز اصلی را روی افزایش مهارتم در بخش طراحی چشم‌انداز و محیط آن چون شاخ و برگ‌ها قرار دادم.»

کاراکتر استفاده شده در این ویدئو توسط خود این شخص طراحی نشده و از مارکت Unreal Engine 4 تهیه شده است. شکی وجود ندارد که این دمو بسیار خیره‌کننده و زیبا کار شده است. اما خبر خوب برای طرفداران سری این است که ما می‌دانیم ایده‌های بسیاری برای توسعه عنوانی جدید از سری Fable وجود دارد. نام استودیو PlayGround Studios نیز به عنوان سازنده قسمت جدید از این سری بارها به گوش رسیده است. باید منتظر E3 پیش‌رو ماند. شاید شرکت مایکروسافت خبری در رابطه با این سری به اشتراک بگذارد. در ادامه می‌توانید این ویدئو لو رفته را مشاهده نمایید.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 + 17 =