اخبار بازی تریلر

تماشا کنید: کاور Fifa 18 بالاخره به رونالدو رسید + معرفی کامل

تماشا کنید: کاور Fifa 18 بالاخره به رونالدو رسید + معرفی کامل

همان‌طور که EA وعده داده بود امروز اولین تریلر از Fifa 18 منتشر و به صورت رسمی اعلام شد که تصویر کریستیانو رونالدو ستاره این روزهای تیم ملی پرتغال و باشگاه رئال مادرید روی کاور این شماره قرار می‌گیرد. قهرمان این فصل رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا به احتمال فراوان باز هم موفق به دریافت جایزه بهترین بازیکن سال فوتبال اروپا و دنیا می‌شود و قرار گرفتنش روی کاور Fifa 18 دور از انتظار نبود.

EA به عنوان سازنده و ناشر این بازی هنوز اطلاعات بیشتری را از Fifa 18‌ در اختیار رسانه‌ها قرار نداده اما طبق انتظارات باز هم از موتور گرافیکی Frosbite برای ساخت این بازی استفاده شده است. با توجه به اطلاعات منتشر شده انتظار می‌رود که جزئیات بیشتر از Fifa 18 هفته آینده منتشر شود.

تماشا کنید: کاور Fifa 18 بالاخره به رونالدو رسید + معرفی کامل 1

Fifa 18 در تاریخ 29 سپتامبر (7 مهر) برای PC، PS4 و Xbox One منتشر می‌شود. این بازی در جریان نمایشگاه E3 سال 2017 به صورت کامل نمایش داده می‌شود.  در ادامه می‌توانید اولین تریلر از Fifa 18 را مشاهده کنید.

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده + 10 =

    • نه امسال برخلاف سال‌های گذشته به جای مایکروسافت، سونی شریک تجاری فیفا هست و تبلیغاتش رو روی پلتفرم سونی انجام میدن، یه سری محتوای انحصاری هم در اختیار دارندگان PS4 قرار میگیره