اخبار بازی تریلر

تماشا کنید: کنترلر Xbox Adaptive معرفی شد

وی جی مگ: در شرایطی که چند روز پیش اطلاعات اولیه کنترلر جدید Xbox One‌ لو رفته بود در نهایت مایکروسافت این محصول را تحت عنوان کنترلر Xbox Adaptive به صورت رسمی معرفی کرد. این کنترلر با محوریت ارائه راهی جدید و بهتر برای تمامی گیمرها طراحی شده.

به گزارش وی جی مگ، همان‌طور که در ویدئو پایین تماشا می‌کنید این کنترلر در اصل برای کسانی طراحی شده که به صورت معمول قابلیت استفاده از کنترلرهای معمولی را ندارند. این کنترلر در زمینه طراحی تمامی کلید‌ها و آنالوگ‌ها با نمونه‌های معمولی که تاکنون دیده‌ایم تفاوت اساسی دارد. جدای از این مسئله کاربر می‌تواند تمامی کلید‌های این کنترلر را بسته به نظر شخصی خود تغییر داده و ترکیبی مناسب را شکل دهد.

مایکروسافت اعلام کرده که کنترلر Xbox Adaptive با قیمت 100 دلار وارد بازار می‌شود و موسسات و شرکت‌هایی همچون AbleGamers، SpecialEffect، Crage Hospital و… در طراحی آن نقش اساسی داشته‌اند. وبسایت انگجت اعلام کرده که کنترلر Xbox Adaptive از USB نوع C استفاده کرده و پورت 3.5 میلیمتری نیز روی آن قرار گرفته. اطلاعات به دست آمده نشان از این دارد که پورت‌های موجود روی کنترلر Xbox Adaptive می‌تواند شرایط را برای اتصال دیگر سخت‌افزارهای این چنینی فراهم کند. در شرایطی که مایکروسافت به نظر می‌رسد توجه ویژه‌ای به گیمرهایی دارد که با محدودیت روبرو هستند باید دید نهایتا سونی و نینتندو چه تصمیماتی را در این رابطه اتخاذ می‌کنند.

در ادامه می‌توانید دو ویدئو با محوریت معرفی کنترلر Xbox Adaptive و بررسی قابلیت‌های مختلف آن را مشاهده کنید.




کنترلر Xbox Adaptive معرفی شد


محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شانزده − 3 =