اخبار بازی

تماشا کنید: یک ساعت از گیم‌پلی Days Gone با کیفیت Full HD

وی جی مگ: مجله معتبر گیم اینفورمر پرونده اصلی این شماره خود را به Days Gone اختصاص داد و نه تنها اطلاعات جدیدی را از این انحصاری PS4 در اختیار مخاطب‌ها قرار داد بلکه نهایتا ویدئویی یک ساعته از گیم‌پلی این اثر را نیز منتشر کرد که در ادامه مشاهده می‌کنید.

به گزارش وی جی مگ، بازی انحصاری Days Gone در حال حاضر از سوی استودیو Sony Bend که در کارنامه خود اثری مانند Uncharted Golden Abyss برای PS Vita را می‌بیند، در حال حاضر چند سالی است که تمام تمرکز خود را روی توسعه این بازی جدید برای PS4 قرار داده. اثری که در دنیایی پساآخرالزمانی دنبال می‌شود که در آن زامبی‌ها یا در این بازی فیریکرها آینده انسان‌ها را تهدید می‌کنند.

اطلاعات منتشر شده طی هفته‌های گذشته نشان از این دارد که گیمر برای اتمام بخش داستانی این بازی به زمانی در حدود 30 ساعت نیاز دارد اما اگر به دنبال فعالیت‌ها و ماموریت‌های جانبی برود این زمان به مراتب افزایش پیدا می‌کند. جدای از این مسئله سازندگان بازی در استودیو Sony Bend اعلام کرده‌اند که ساخته آنها یعنی Days Gone روی PS4 Pro به صورت 30 فریم و 4K آپ‌اسکیل شده اجرا می‌شود. هرچند آنها درباره نحوه اجرای بازی روی PS4 معمولی صحبتی نکرده‌اند اما انتظار می‌رود که این بازی روی کنسول پایه سونی به صورت 30 فریم و 1080p اجرا شود که مشخصاتی استاندارد و قابل قبول است.

هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای Days Gone اعلام نشده اما ابتدا قرار بود که این بازی به صورت انحصاری برای پلتفرم سونی در سال 2018 منتشر شود و نهایتا تاریخ عرضه آن به ابتدای سال 2019 موکول شد. کارشناس‌ها انتظار دارند که Days Gone در نیمه ابتدایی سال آینده میلادی منتشر شده و تاریخ عرضه دقیق آن در کنفرانس E3 2018 سونی اعلام شود.

دانلود یک ساعت از گیم‌پلی Days Gone با کیفیت 1080p

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × 2 =