اخبار بازی

تمام موجودی Nintendo Switch در همان روز ارسال به فروشگاه‌ها فروخته می‌شود

تمام موجودی Nintendo Switch در همان روز ارسال به فروشگاه‌ها فروخته می‌شود

به سختی می‌توان مدتی بعد از دیده شدن Nintendo Switch در قفسه فروشگاه‌ها، دوباره آن‌ها را در سر جای خود دید. آخرین کنسول Nintendo یک بمب تمام عیار بود که بخش زیادی از آن به خاطر معجزه‌ای به نام The Legend Of Zelda: Breath of The Wild و باقی‌مانده آن به خاطر جذابیت‌های ظاهری خود کنسول بود.

بر طبق گزارش بزرگ‌ترین خرده‌فروشی آمریکایی یعنی GameStop، این کنسول با هر بار موجود شدن سریعاً تمامی نسخه‌هایش به فروش می‌رسد. Eric Bright مدیر بخش بازاریابی GameStop در این باره اذعان داشته: «این کنسول به شدت فراتر از انتظارات است. ما می‌دانستیم که درخواست‌ها برای آن زیاد خواهد بود، ولی موجودی Switch ما نه در عرض چندین روز، که در عرض چندین ساعت به فروش می‎رسد… تقاضا برای این کنسول به حدی بالا است که اگر کسی دوست دارد دست‌اش به آن برسد باید سریع نسبت به خرید آن اقدام کند.»

بازی Mario Kart 8: Deluxe نیز به‌زودی عرضه می‌شود و نخواهد گذاشت که تنور این کنسول به این زودی‌ها سرد شود، که به آن معناست که تا مدتی دیگر هم پیدا کردن این کنسول در فروشگاه‌ها به مانند پیدا کردن منابع در یک بازی Survival – Horror است! نینتندو ظرفیت‌های خود برای تولید این کنسول را افزایش داده تا بتواند پاسخگوی تقاضای بالا باشد، پس می‌توان امیدوار بود که موجودی این کنسول در آینده بیشتر شود.

منبع

دانیال دهقانی

دانیال دهقانی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 − 9 =