اخبار بازی

تمام هیولا های تایید شده در The Witcher 3: Wild Hunt

تمام هیولا های تایید شده در The Witcher 3: Wild Hunt 1

CD Projekt Red تایید کرد که در عنوان The Witcher 3: Wild Hunt بیش از 80 نوع موجودات مختلف وجود دارد و هریک از این موجودات ویژگی های خاص خود را دارند.

با این حال در این عنوان 5 نوع از موجودات تایید شده اند که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

1_ Leshen:

gameemag

Leshen ها موجودات قدرتمندی هستند که در عمق جنگل های مخوف و تاریک مخفی شده اند، آن ها در سرزمین هایی که هیچ انسانی در آن جا زندگی نمی کند حضور دارند، Geralt { کاراکتر اصلی بازی } قبل از مبارزه با موجودات، آن ها را ردیابی کرده و اطلاعاتی از این موجودات جمع آوری می کند که شامل: اندازه ی آن ها، توانایی ویژه ی موجودات،آسیب پذیری آن ها می باشد. برای شکست Leshen ها باید آن ها را ردیابی کرد و آن ها را با سه ضربه نابود کرد.

2_ Sirens:

gameemag

Sirens ها ممکن است در آب زیبا به نظر برسند آما زمانی که آنها به پرواز در می آیند به یک موجودات کشنده تبدیل می شوند.

3_Fiend { شیاطین }:

gameemag

برخی از موجودات بیشتر باعث نگرانی دیگران می شوند که این موضوع کاملا در این نسخه مشاهده خواهد شد. { Fiend } هیولایی بزرگ با دوشاخ و سه چشم است که در این عنوان Geralt با این موجودات روبرو خواهد شد.

4_ Ice Giant { غول یخی }:

gameemag

Ice Giant { غول یخی } رییس هیولا ها و تمام موجودات است که Geralt در Witcher 3: Wild Hunt با این هیولا مواجه خواهد شدIce giant یک غول بسیار بزرگ است که به طور دایره وار حرکت می کند،این غول یخی در جزیره ی Skellige زندگی می کند.

5_ Wolves { گرگ ها }:

gameemag

از بین بردن گرگ ها برای Geralt مشکل خاصی را ایجاد نمی کند اما Geralt برای اثبات برتری خود باید این گرگ های خونخوار را نابود کند.

این عنوان در سال 2014 برای PC،PS4 و XBOX ONE عرضه خواهد شد.

 

 

 

سید محمد امین سکاکی

سید محمد امین سکاکی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 − 5 =