اخبار بازی

تمجید تهیه کننده Soul Calibur 6 از مجموعه The Witcher

تمجید تهیه کننده Soul Calibur 6 از مجموعه The Witcher

وی جی مگ: هواداران مجموعه The Witcher چند هفته پیش با معرفی شخصیت Geralt برای حضور در Soul Calibur 6 بسیار خوشحال شدند. در مصاحبه تهیه کننده Soul Calibur 6 یعنی Motohiro Okubo با OXM اشاراتی به این مجموعه شده است.

به گزارش وی جی مگ، تهیه کننده Soul Calibur 6 در این گفتگو اشاره کرد:« ما هیچ فشاری را حس نمی‌کنیم اما به شدت علاقه به انجام اینکار داریم. Geralt هواداران بسیار زیادی دارد و ما دوست داریم تا انتظارات آنها را برطرف کنیم.» یکی از اعضای مدیریت CDPR نیز در مورد این همکاری و آغاز آن صحبت‌هایی را انجام داده است. Marcin Momot در این مورد گفت:« مجموعه Soul Calibur به خاطر حضور شخصیت‌های مهمان بسیار معروف است. من به عنوان یک هوادار و کسی که حتی در تیم ساخت The Witcher نیز حضور داشته همیشه فکر می‌کردم که شخصیت Geralt برای حضور در این سری مبارزه‌ای بسیار مناسبت است. بسیار جالب بود که این ایده توسط Bandai Namco به ما ارائه شده تا Geralt در Soul Calibur 6 حضور داشته باشد. ما نیز از این پیشنهاد استقبال کردیم. این چیزی بود که ما حس می‌کردیم هواداران سری The Withcer نیز به آن علاقه نشان خواهند داد.»

به نظر می‌رسد که تیم CDPR نیز برای حضور Geralt در Soul Calibur 6 کمک زیادی به Bandai Namco ارائه کردند و حتی در پیاده‌سازی حرکات این شخصیت نیز همراهی داشتند. این بازی در تاریخی نامشخص از سال 2018 برای PC، PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

منبع: wccftech

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × سه =