اخبار بازی

تمرکز روی بخش تک‌نفره در Fallout 5

تمرکز روی بخش تک‌نفره در Fallout 5

وی جی مگ: صحبت‌های پیرامون اینکه بازی Fallout 76 یک اثر صرفا آنلاین است هم‌چنان ادامه دارد آن هم با وجود اینکه ناشر آن یعنی شرکت Bethesda اعلام کرده بخش تک‌نفره هم‌چنان در این اثر تمرکز اصلی را به خود اختصاص می‌دهد. حال برای برخی این نگرانی وجود دارد که آیا بخش تک‌نفره در Fallout 5 و سایر عناوین آینده این شرکت از تمرکز اصلی برخوردار خواهد بود یا خیر. اما صحبت‌های کاگردان Fallout 76 به این نگرانی‌ها خاتمه می‌دهد.

به گزارش وی جی مگ، از آقای تاد هاوارد از Bethesda Game Studios در مصاحبه‌ با GameStar چنین پرسیده شد که آیا رویکرد در نظر گرفته شده برای بازی Fallout 76 برای سایر عناوین این شرکت مانند Fallout 5 یا The Elder Scrolls 6 نیز اعمال خواهد شد. تاد هاوارد در پاسخ به سادگی گفت «خیر. این بازی‌ها تجربه تک‌نفره خود را حفظ کرده و تمرکز ما برای آن‌ها به همین شکل است. البته اگر قرار باشد جنبه‌های اجتماعی به این بازی‌ها اضافه شود ما هنوز چنین مواردی را طراحی نکردیم اما هر کدام از این بازی‌ها را به مانند خودشان خواهیم ساخت.»

در ادامه صحبت‌های هاوارد به عنوان در دست ساخت Fallout 76 اختصاص پیدا کرد که تیم سازنده پیشرفت‌هایی را در بخش تکنیکی و انجین بازی اعمال کرده است. از جمله آن می‌توان به پردازش نورپردازی، پردازش چشم‌اندازها و موارد دیگر بازی اشاره کرد که همگی با پیشرفت رو به رو شده‌اند. به گونه‌ای که خود هاوارد اظهار کرده «ما می‌خواهیم تمامی بخش‌های بازی از گرافیک گرفته، کنترل گیم‌پلی، گان‌پلی، هوش مصنوعی دشمنان و عدم تداخل مراحل جانبی با یکدیگر با پیشرفت و بهبود مواجه شود. ما درس‌های خود را از بازی‌های قدیمی چون Fallout 4 فرا گرفته و اکنون آن‌ها را در Fallout 76 اعمال کردیم.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × 2 =