اخبار بازی

تمرکز Xbox بعدی روی نرخ فریم است !

تمرکز Xbox بعدی روی نرخ فریم است !

وی جی مگ: یکی از ضعف‌های همیشگی کنسول‌ها تبدیل به تمرکز Xbox بعدی شده و فیل اسپنسر مدیر بخش سرگرمی‌های مایکروسافت در همین راستا صحبت‌هایی را انجام داده که ممکن است نشان دهد هدف‌گذاری مایکروسافت برای نسل آینده کنسول‌های خانگی روی چه موضوعی است.

به گزارش وی جی مگ، در مقایسه با کامپیوترهای شخصی بعضا اجرای بازی‌ها روی نرخ فریم 30 یک ضعف محسوب می شود. این در حالی است که کامپیوترها با سخت‌افزار قدرتمند می‌توانند حتی مرز 60 فریم را پشت سر گذاشته و از این نظر اختلاف قابل توجهی را با کنسول‌ها ایجاد کنند. در شرایطی که انتظار می‌رود نسل بعدی کنسول‌ها در سال 2020 از راه برسند فیل اسپنسر اعتقاد دارد که تمرکز Xbox بعدی روی نرخ فریم است. از دید اسپنسر تعادل فعلی سخت‌افزار کنسول‌ها بین پردازنده اصلی و گرافیکی چیزی است که اختلاف اصلی را با کامپیوترهای شخصی به وجود آورده.

هرچند ضعف نرخ فریم 30 روی کنسول‌ها با عرضه PS4 Pro و Xbox One X تا حدودی پوشش پیدا کرد اما به نظر می‌رسد که مایکروسافت برای نسل بعدی Xbox تمرکز اصلی خود را روی این موضوع قرار داده و باید دید در آینده چه اطلاعاتی از جزئیات سخت‌افزاری و قدرت پردازشی Xbox‌ بعدی در دسترس قرار می‌گیرد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 − پنج =