اخبار بازی

تهیه کننده سونی در مورد بازی‌های جاه طلبانه صحبت می‌کند

تهیه کننده سونی در مورد بازی‌های جاه طلبانه صحبت می‌کند 1

به نظر می‌رسد که استودیوی Sony Interactive Entertainment Japan سخت مشغول کار است تا همگان را در سال آینده میلادی غافل‌گیر کند.

در مصاحبه با 4Gamer تهیه کننده بازی Bloodborne یعنی Teruyuki Toriyama اشاره کرد در حالی نمی‌تواند جزئیات زیادی را فاش کند، این استودیوی ژاپنی در حال ساخت بازی‌های جاه طلبانه‌ای است. آنها در حال حاضر مشغول به کار کردن روی ایده‌های اولیه چند بازی جدید نیز هستند. Toriyama خواست که هواداران SIE Japan به پشتیبانی از آنها در سال 2017 نیز ادامه دهند. همچنین Masaaki Yamagiwa که یکی دیگر از تهیه کنندگان بازی Bloodborne از سمت سونی بود نیز اشاره کرد که او بعد از عرضه Bloodborne به کار در پشت پرده ادامه داد و امید دارد که زحماتش در سال 2017 به بار بنشیند. اگر برای شما نیز این سوال به وجود آمده باشد که آیا آنها روی نسخه دوم از Bloodborne کار می‌کنند باید بگویم که تا به این لحظه حتی کوچکترین خبری از ساخته شدن ادامه این بازی منتشر نشده است.

در سمت دیگر کارگردان بازی Gravity Rush 2 آقای Keiichiro Toyama اشاره کرد، بعد از اتمام ساخت بازی Gravity Rush 2، نوبت به کار کردن روی پروژه‌های جدیدی می‌رسد و 2017 سال بسیار شلوغی خواهد بود. در آخر هم رئیس بین الملل SCE آقای Shuhei Yoshida در صحبت‌هایی گفت که به نظر آنها سال 2016 مربوط به فروش سخت‌افزاری PS4 برای سونی بوده است. آنها سخت‌افزار‌هایی مثل Playstation VR و Playstation 4 Pro و همچنین Playstation 4 Slim را به بازار عرضه کردند. او دوست دارد که سال بعدی سالی مربوط به فروش نرم‌افزار‌ها یا همان بازی‌های بسیار خوب برای کنسول‌های ارائه شده باشد.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

10 − دو =