اخبار بازی

توجه Bandai Namco به Nintendo Switch بیش از گذشته می‌شود

توجه Bandai Namco به Nintendo Switch

وی جی مگ: بعد از شکست کنسول Wii U توجهBandai Namco به Nintendo Switch با توجه به تصمیمات جدید بیش از قبل شده. این کنسول توانست سریع‌ترین فروش را در آمریکا داشته باشد و هم اکنون به فروش 20 میلونی نزدیک می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، بعد از عملکرد خوب کنسول Nintendo Switch استودیو‌های third-party به سمت این کنسول جذب شدند. به تازگی ژاپنی‌ها اعلام کرده‌اند که توجه Bandai Namco به Nintendo Switch بیشتر شده و آنها قصد دارند بازی‌های بیشتری را برای این کنسول منتشر کنند. آن‌ها اعتراف کردند که ساختن بازی برای این کنسول چالش‌های متفاوتی نسبت کنسول‌های PS4 و Xbox one دارد.

با اینکه چالش‌های جدیدی در بازی سازی برای این کنسول وجود دارد ولی این کنسول با قابلیت Play anywhere توانسته توجه بسیاری از گیمر‌ها را جلب کند. فعلا شرکت Bandai Namco بازی‌های Dark Souls Remastered، Tales of Vesperia Definitive Edition، Dragon Ball Fighter Z و Digimon Survive را برای این کنسول در دست دارد ولی قرار است بازی‌های بیشتر برای این کنسول بسازند. باید منتظر باشیم تا ببینم بازی‌های آینده این شرکت برای Nintendo Switch کدام بازی‌ها و با چه سبکی خواهند بود.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده + پانزده =