اخبار بازی

توسعه بازی Star Wars توسط سازندگان سابق Prototype و Sleeping Dogs

توسعه بازی Star Wars توسط سازندگان سابق Prototype و Sleeping Dogs

وی جی مگ: طی چند روز گذشته اخبار متعددی پیرامون بازی Star Wars در دست ساخت استودیو Visceral که بعد از مدتی متوقف شد، منتشر شده و امی هینگ که در کارنامه خود توسعه مجموعه Uncharted را دارد و کارگردان این بازی بود در نهایت اعلام کرد که استودیویی مستقل را راه‌اندازی کرده اما اکنون مشخص شده که سازندگان سابق Prototype‌  و Sleeping Dogs مشغول توسعه باقی‌مانده‌های منتقل شده این بازی به استودیو EA Vancouver هستند.

به گزارش وی جی مگ، جید ریموند که در حال حاضر نقش کلیدی در توسعه این اثر جدید از مجموعه Star Wars را برعهده دارد در مصاحبه خود با گیم‌اینفورمر تایید کرده که در حال حاضر افرادی مشغول به کار روی این اثر هستند که سابقه توسعه بازی‌های Open World را در کارنامه دارند. ریموند توضیح داده که شعبه ونکوور EA پیش‌تر هم در ساخت پروژه Ragtag (بازی Star Wars در دست ساخت امی هنیگ) همکاری داشته و حالا افرادی به آن اضافه شده‌اند که در زمینه بازی‌های ورزشی کار نکرده و سابقه فعالیت در توسعه بازی‌هایی همچون Prototype و Sleeping Dogs را دارند که آثاری Open World‌ بودند.

زمانی که از ریموند سوال شده که آیا از ساخته‌های تیم امی هینگ استفاده می‌کنند یا خیر نیز او توضیح داده که سه ترابایت طرح هنری و کارهای خوب دیگری که انجام شده مطمئنا ارزش استفاده در آینده را دارند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 − نه =