اخبار بازی

توسعه Breakaway ساخته استودیوی Amazon Game متوقف شد

توسعه Breakaway ساخته استودیوی Amazon Game متوقف شد

وی جی مگ: بازی Breakaway به عنوان یکی از اولین آثاری که توسط استودیوی Amazon Game در حال ساخت بود به نظر در نهایت منتشر نخواهد شد چون فرآیند ساخت و توسعه آن متوقف شده است.

به گزارش وی جی مگ، توسعه این بازی که در سبک شبیه به MOBA ساخته می‌شد و شامل مبارزات 4v4 بود امروز به صورت رسمی متوقف شد. استودیوی Double Helix Games به صورت رسمی تایید که ساخت این پروژه کنسل شده است. اگر به یاد داشته باشید Breakaway اولین بار در TwitchCon 2016 معرفی شده بود.

اگر به یاد داشته باشید در ماه اکتبر گذشته ساخت بازی برای مدت کوتاهی متوقف شد تا تیم سازنده اصلی برخی از تغییرات را در گیم‌پلی و دیگر ویژگی‌های اصلی بازی ایجاد کنند. مشخص نشده بود که فرآیند ساخت از چه زمانی از سر گرفته خواهد شد. امروز استودیوی Double Helix در وبسایت ردیت اعلام کرد که بعد از ایجاد وقفه مقطعی در ساخت بازی ایده‌های جدیدی به گیم‌پلی اضافه شده اما در نهایت بازی به آن سطح استانداردی که انتظارش بود نرسید. با کنسل شدن ساخت این بازی حالا تیم سازنده به ایده‌های جدید فکر می‌کند. باید دید که در آینده چه اخباری در این زمینه منتشر خواهد شد.

منبع: Dualshockers

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 + 6 =

  • اين آخر عاقبت شركتايى هست كه ديدن overwatch خيلى گرفته گفتن از اين سبك بتل آرنا ما هم بريم بزيم پول دربياريم-مثل قارچ بتل آرنا و كارت گيم درميومد تو بازار-همشونم مثل هم-وقتى سرور هاى بازى پاراگون بسته ميشه ديگه از اينا چه انتظارى دارين؟