اخبار بازی

توضیحات امی هنینگ درباره بازی Star Wars و استودیو جدیدش

توضیحات امی هنینگ درباره بازی Star Wars و استودیو جدیدش

وی جی مگ: تا چندی پیش یکی از مورد انتظارترین عناوین در دست ساخت کمپانی EA بازی Star Wars بود که توسط استودیو Visceral Games و شخص امی هنینگ پروسه تولید آن دنبال می‌شد. اما چند ماه پیش بود که شرکت EA این پروژه را کنسل به دنبال آن استودیو Visceral Games را تعطیل کرد. حال امی هنینگ درباره بازی Star Wars که روی آن کار می‌کرد و آینده کاری خود توضیحاتی را ارائه کرده است.

به گزارش وی جی مگ، خالق سری آنچارتد طی برگزاری کنفرانسی در شهر بارسلونا و در مصاحبه با وبسایت یوروگیمر توضیح داد از ماه ژانویه گذشته دیگر هیچ همکاری با شرکت EA نداشته و برنامه دارد تا استودیو مستقل جدید خود را تاسیس کند. در مورد وضعیت موجود در خصوص کنسل شدن پروژه Star Wars نیز امی هنینگ به صورت قانونی اجازه نداشت تا بیانیه‌ای در مورد این قضیه منتشر کند.

امی هنینگ درباره بازی Star Wars در ادامه توضیح داد به هنگام ساخت این پروژه که در ابتدا قرار بود یک بازی سینگل‌پلیر اکشن ماجراجویی و داستان‌محور باشد و سپس کنسل شدن آن، ایشان به همراه تیمی از شرکت EA مشغول ساخت بودند اما پس از آن و به دنبال موانعی که بعد از کنسل شدن پروژه Visceral Games به وجود آمد اکنون ایشان می‌خواهد به صورت مستقل کار کند. امی هنینگ قصد دارد تا با مشاوره افرادی به خصوص کمپانی‌های سازنده عناوین واقعیت مجازی، افراد جدیدی را به استودیو مستقل خود وارد کند و با یک تیم کوچک حداکثر 15 نفره مشغول ساخت بازی‌های خود شوند.

در آخر اظهار کرد ایشان در حال حاضر مشغول ساخت هیچ بازی براساس Star Wars نبوده و آن پروژه دیگر کنار گذاشته شده است. چرا که گزارشات بعدی حاکی از این مسئله بودند که شرکت EA این بازی را به استودیو EA Vancouver سپرده تا ساختار و طراحی آن را به طور کلی تغییر دهند و بیشتر آن را با فرم یک بازی open-world با عناصر آنلاین بسازند. اگرچه امی هنینگ جزئیاتی از بازی که خود مشغول ساخت آن بود به اشتراک نگذاشت اما توضیحات ایشان نشان می‌دهد بازی در دست ساخت EA Vancouver بسیار متفاوت از آن چیزی است که استودیو Visceral Games روی آن کار می‌کرده است. ایشان ابراز امیدواری کرد که دوست دارد EA این پروژه را احیا کند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × 5 =