اخبار بازی

توضیحات جدید EA در مورد بستن استودیوی Visceral Games

توضیحات جدید EA در مورد بستن استودیوی Visceral Games

در چند مدت اخیر شاهد اظهار نظر‌های عجیب و غریب توسط رئیس بخش مالی شرکت EA یعنی Blake Jorgensen بودیم و حالا او دوباره توضیحاتی جدید در مورد بسته شدن Visceral Games ارائه کرده است.

او اشاره کرد که اندازه تیم Visceral در طول 5 الی 6 سال گذشته بسیار کوچک شده بود و تعداد کارمندان آن به هشتاد نفر رسیده بود که این اندازه از لحاظ استراتژی داخلی EA یک تیم زیر شاخه کوچک است. کوچک بودن این تیم یکی دیگر از دلایلی بود که پروژه جدید Star Wars را به استودیو‌های EA Vancouver و Motive در مونترئال واگذار کردیم.

تیم Visceral قصد داشت تا بازی بسازد که از محدودیت‌های موجود برای گیم‌پلی گذر کرده و چیزی واقعا جدید عرضه کند. در طول ساخت بازی چندین بار پروژه مورد بررسی قرار گرفت و چیزی که شاهد آن بودیم ” یک بازی بسیار خطی بود که گیمر‌ها این روز‌ها زیاد از آنها مثل 5 یا 10 سال پیش خوششان نمی‌آید.” همچنین به نظر فاکتور‌های مالی نیز باید توجه کرد و EA با توجه به شرایط موجود درک کرده که پایان پروژه با بودجه در نظر گرفته شده امکان پذیر نیست و در نهایت تصمیم به تعطیلی این استودیو گرفت.

Jorgensen در انتها توضیح داد که تصمیم به تعطیلی استودیوی Visceral Games صرفا یک تصمیم اقتصاد محور بوده است چون تعداد زیادی از کارمندان این استودیو در حال انتقال به دیگر تیم‌های زیر مجموعه EA هستند. او همچنین اشاره کرد که EA وقتی حس کند پروژه‌ای نمی‌تواند فروش خوبی داشته باشد بلافاصله مراحل ساخت آن را متوقف می‌کند.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 − 6 =