یکی از بزرگترین سورپرایزهای E3 2017 بدون شک معرفی شدن بازسازی Shadow of the Colossus برای PS4 بود. این بازی ابتدا توسط فومیتو اودا برای PS2 طراحی شده بود که به یکی از آثار فاخر این کنسول تبدیل شد.
این بازی بعدها برای PS3 نیز عرضه شد اما حالا نسخه بازسازی شده PS4 به نظر از همه لحاظ پیشرفت خواهد کرد. اگر شما نگران ایجاد تغییرات در هسته اصلی گیمپلی هستید زیاد نگران باشید. در صحبت با یوروگیمر، اودا اعلام کرد که در حالی که او برخی از تغییرات را برای ایجاد در بازی را در نظر دارد ممکن است این تغییرات در بازی نهایی اعمال نشود. در حال حاضر این بازی با همان 16 باس اصلی در نظر گرفته شده و چیز جدیدی به آن اضافه نخواهد شد. هر 16 باس این بازی داستان خاصی برای خود دارند و اودا قصد ندارد این مورد را با تغییراتی همراه کند.
نظری ارسال کنید