اخبار بازی

توضیحات سازنده Super Meat Boy درباره پروژه جدیدش

وی جی مگ: Edmund McMillen برنامه‌های بزرگی برای سال 2018 دارد و به تازگی در جلسه پرسش و پاسخ شرکت کرده است. او در این جلسه در مورد پروژه‌ها آینده استودیو و همچنین وضعیت حال حاضر این تیم صحبت کرده است.

به گزارش وی جی مگ، اول باید بگوییم که McMillen در حال حاضر در استودیوی Team Meat حضور ندارد و سال گذشته این تیم را ترک کرد. او بار دیگر این مساله را مورد تایید قرار داد و گفت دیگر عضوی از این تیم نیست و حالا به صورت مستقل کار می‌کند. او همچنین در مورد پروژه قبلی‌اش یعنی The End is Nigh صحبت کرد و گفت که به نظرش این بازی،‌ شخصی‌ترین اثری است که تا به امروز ساخته است.

پروژه جدید او The Legend of Bum-bo نام دارد که تلفیقی از بازی‌های Puzzle Quest و Binding of Isaac خواهد بود. این بازی به تازگی با تاخیر مواجه شده اما McMillen تاکید کرد که در چند ماه آینده می‌توانید منتظر عرضه این بازی باشید. همچنین به نظر می‌رسد که بعد از اتمام این بازی شاهد کار کردن او روی Mew-Genics باشیم. او اعلام کرد که او قصد بازسازی این پروژه قدیمی از ابتدا را دارد و انتظار نداشته باشید که تا یک الی دو سال آینده خبری از آن بشنوید.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نه + 1 =