اخبار بازی

توضیحات سازندگان Metro Exodus درباره غیبت بخش چند نفره

توضیحات سازندگان Metro Exodus درباره غیبت بخش چند نفره

وی جی مگ: در مصاحبه با وبسایت Game Informer سازندگان Metro Exodus درباره عدم وجود بخش چندنفره و Co-op در عنوان در دست ساخت موردانتظار و داستان‌محور خود توضیحاتی ارائه کردند.

آقای Jon Bloch تهیه‌کننده اجرایی استودیو 4A Games در این رابطه اظهار کرد «به نظر من بخش چندنفره در بازی از منظر ما، موردی که نیست که وجود آن هیجان‌انگیز نباشد. اما تمرکز و اولویت ما برای سری Metro همیشه روی ارائه یک تجربه داستان‌محور بوده است. این‌که شما بتوانید محیط و داستانی را مهیا کنید و سپس پلیر برای تجربه آن وارد سفر بازی شود.»

به گزارش وی جی مگ، creative director بازی آقای Andriy Prokhorov در ادامه افزود «بله وجود بخش چندنفره در بازی ما امکان‌پذیر است. اما ما چندان علاقه‌ای نداریم تا صرفا برای وجود بخش چندنفره ساخت آن را در دستور کار خود قرار دهیم. تنها زمانی این کار را انجام خواهیم داد که بدانیم تجربه‌ای منحصر به فرد با خود به همراه خواهد داشت. ما ایده‌هایی برای آن در نظر داشته اما در حال حاضر قصد ساخت آن را نداریم.»

براساس اظهارت Bloch، تیم سازنده نمونه‌های اولیه‌ای را برای بخش Co-op بازی نیز مهیا کرده بود تا با فضای داستانی آن مطابقت داشته باشد. اما به نظر می‌رسد فرآیند ساخت آن نیز به منظور اختصاص وقت بیشتر روی بازی اصلی متوقف شده است.

توضیحات سازندگان Metro Exodus درباره غیبت بخش چند نفره

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 − یازده =